Kjører effektanlegg.. Men unngår hovedveien her på Karmøy, bruker heller en vei som er lenger, men er også ganske øde
Nå er det så mye politi og kontroller rundt om kring, så nå vurderer jeg alt fra å sette på orginalt ( igjenn ) eller selge. vente på Mellomtung er like gerit. kjøpe scooter funker. De gamle sfx'ene går 60-65 uanz.
visst en blir tatt for å kjøre bil uten lappen og ikke har alderen, får man utsettelse på mc også da? (mellomtung i dette tilfellet)
Har nesten blit stoppet, på laser men jeg "så" ikke at han mannen vinket meg inn. Lå i 70 i 30 sonen. Hadde sikert mista lappen og litt avvært der.
Poltimannen sto og skreik no helt jævelig etter meg. Prøvde også å ta bilde av nummerplata mi men den var bøyd. .
Datt i mars, brakk ene foten. har ennå ei plate med 6 skruer i. dn ene tok jeg ut .. Men jeg kjøpte ny rs2 og kjøre som bare det. får aldri nok fart eller kjøring.
mil0 wrote:Datt i mars, brakk ene foten. har ennå ei plate med 6 skruer i. dn ene tok jeg ut .. Men jeg kjøpte ny rs2 og kjøre som bare det. får aldri nok fart eller kjøring.
Hvis de som tar deg forholder seg til regelverket så skal man også ha utsettelse på bil/motorsykkellappen. Jeg trodde man fikk mye mer enn 1000 kroner i bot, koster deg jo mer å kjøre 7-10 km/t for fort da
Winalot wrote:Hvis de som tar deg forholder seg til regelverket så skal man også ha utsettelse på bil/motorsykkellappen. Jeg trodde man fikk mye mer enn 1000 kroner i bot, koster deg jo mer å kjøre 7-10 km/t for fort da
En venn av meg gjorde dette, blei tatt for å kjøre uten lappen på 125cc
alt han fikk var bot.