Da var min siste dag hos FotoKnudsen over! Det føles veldig rart!
Dagen ble ikke så knall som jeg hadde planlagt dog.
Har hatt enorm hodepine i 3 dager nå, og i går måtte jeg ta en sterk pille for å få sove. Den tok ikke smertene, men jeg ble avslappet og snurrete i hodet. Da jeg stod opp i dag tidlig var jeg fortsatt "full". Hodepinen var bittelitt bedre, men ryggen derimot.. Måtte sitte på gulvet og sminke meg, orket ikke stå oppreist. Jeg kom meg nå avgårde til jobb og åpnet sjappa, ting gikk sånn tåelig greit. Litt utpå formiddagen ble ryggen bare verre og verre, og jeg orket knapt stå oppreist. Sitte gjorde også vondt..! Klokken 12 måtte jeg faktisk bare bite i det og gå til legen på senteret! (privatklinikk. 700-850 kroner per besøk..!) Jeg hadde faktisk så vondt at jeg gråt da jeg kom inn på legekontoret... Flaut synes jeg. Gråter helst ikke av smerte så andre ser det..! Legen hadde gått hjem for dagen, for det var så lite å gjøre, men de fikk ham til å komme tilbake for min skyld (han hadde ikke kommet så langt heldigvis). Jeg er så glad i disse private legene! De gjør virkelig jobben sin og sjekker ut det det kan, istedet for å bare sitte der og anta ting og skrive ut alt mulig rart uten forklaring..
Han tittet og banket og klemte og sjekket. Disse smertene minner meg om nyresteinsmerter, men de er ikke så krampeaktige, disse er mer konstante. Han mistenkte uansett nyrestein eller grus, og henviste meg til haste-ultralyd av nyrene, og jeg fikk time på mandag allerede.
Han ga meg en sprøyte i rumpa fyllt med godsaker mot smertene, skrev ut resept på både det ene og det andre og ba meg dra hjem.
Så nå sitter jeg her, støl i rumpa og høy på trekant-piller, og straks skal vi på grillfest! Kommer til å bli en strålende aften for min del tror jeg..

Edru men pussa!
Jeg blir mest trøtt og sosete av disse pillene, så så veldig feslig blir jeg nok ikke, men jeg SKAL på denne festen, og gleder meg! Sulten er jeg også kjenner jeg..
Bikkja må være med, og Frode skal være sjåfør, ingen sykkel på oss med andre ord. Men det kan vi ta en annen dag!
Nå må jeg slutte og bable og se og finne ut hvor vi egentlig skal!
Ha en fin kveld folkens!
Kanskje det blir noen bilder fra kvelden vår også, hvis selskapet samtykker!