El-start funker ikke m.m.
Re: El-start funker ikke m.m.
Hmmm.. når du sier det.. jeg har et multimeter, den kan jeg kanskje bruke til noe?
- - - Aprilia scarabeo 50 2T - - -
Speedometervaier skiftet, og jeg innser at jeg må skifte speedometerdrev også.
Er dette en grei sak også? Og hvor kan jeg få kjøpt drev? Har prøvd flere nettsteder, men ikke funnet det. Finnes det evt uoriginalt noe sted? Forslag?
sigrid
Er dette en grei sak også? Og hvor kan jeg få kjøpt drev? Har prøvd flere nettsteder, men ikke funnet det. Finnes det evt uoriginalt noe sted? Forslag?
sigrid
-
- MC: Suzuki ts50x 97 mod;) go som gull..!
det kan være fukt i starteren, jg hadde det på traktoren og da steika jeg den i komfyren og etterpå funket den.. eller så er det innslagsrelee som ikke er i orden.. du kan ta me starteren til en elektro forretning og få dem til å se på den.. en jeg kjenner hadde det samme problemet og han gjorde det!hehe
-
- MC: derbi bullet scooter,den blåe råe,luftavkjølt og uplombert?
hehe,har hatt samme problem på derbi scootern,var bare lite strøm på batteriet.
men blinkelys og nærlys har flippa helt.
men blinkelys og nærlys har flippa helt.
sjekk batteriet ditt. har hatt akkurat samme problem, fiksa det ved å bytte batteri
Batteriet trengte mer strøm, og vips fungerte el-start. Fylte på med vann på batteriet, så da begynte det å lade ordentlig. Men på vintern er den uansett vrang på el-starten, kulden gjør vel sitt.
Angående fjernlys, så er det en dårlig kobling ved knappen. Får ta meg sammen og fikse det. Ikke at noen bryr seg, men greit å ha i orden.
Speedometerdrevet var gåen, så når den var skifta gikk scootern plutselig i 55km/t. Liksom.
Angående fjernlys, så er det en dårlig kobling ved knappen. Får ta meg sammen og fikse det. Ikke at noen bryr seg, men greit å ha i orden.
Speedometerdrevet var gåen, så når den var skifta gikk scootern plutselig i 55km/t. Liksom.