Folk fra bergens område, se her.
- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Re: Folk fra bergens område, se her.
Det er ihvertfall en sånn Duc til her i byen, eller en som ligner noe voldsomt.
Man kan godt si at det bare er å åpne kjeften, men ikke alle er slik, jeg er ikke slik ihvertfall. Nå har jeg aldri hengt på Torget, jeg får meg ikke til å kjøre inn der mutters aleine, men jeg ser jo at det er masse folk der og de er sikkert ikke farlige, men lell.
Man kan godt si at det bare er å åpne kjeften, men ikke alle er slik, jeg er ikke slik ihvertfall. Nå har jeg aldri hengt på Torget, jeg får meg ikke til å kjøre inn der mutters aleine, men jeg ser jo at det er masse folk der og de er sikkert ikke farlige, men lell.
Nå hadde vel ikke vi truffet hverandre før jeg besøkte deg på Uni. Stavanger, kun her på forumet, å det var jo ikke noe problemAlas wrote:Det er ihvertfall en sånn Duc til her i byen, eller en som ligner noe voldsomt.

Vi har jo èn stor felles interesse, som er mc-kjøring, så det er jo en fin start. Om folk ikke har lyst å snakke med deg, så er det deres problem, ikke er de verdt å snakke med heller.

- Alas
Nei, men da hadde vi jo hatt en form for kontakt på forhånd, om du skjønner. Det gjør det hele veldig mye lettere, ihvertfall for min del.
Men som du sier, vi har jo en felles interesse og folk som kjører mc er stort sett veldig hyggelige!
Men som du sier, vi har jo en felles interesse og folk som kjører mc er stort sett veldig hyggelige!
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Er nok enig med deg alas.
Eg hadde heller ikkje gått bort og bare sagt hei uten å ha visst hvem personen var.
Er derfor forum som dette er fine greier
Eg hadde heller ikkje gått bort og bare sagt hei uten å ha visst hvem personen var.
Er derfor forum som dette er fine greier

Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
- Alas
Jepp! Nå reiser jo jeg på hytten til mandag og blir der i to uker ellerså, men så er jeg i Bergen resten av året mer eller mindre regner jeg med. Så vi må få til noe. Om en møter folk utenfra forumet gjør jo ingenting...
Jeg forstår, men om du går bort til en fyr å sier at han har en tøff sykkel og spørr litt om den, så er det jo allerede gjort. Men du kjenner meg, jeg er kanskje litt mer utadvent (les: utagerendeAlas wrote:Nei, men da hadde vi jo hatt en form for kontakt på forhånd, om du skjønner. Det gjør det hele veldig mye lettere, ihvertfall for min del.

- Kjitta8648
- MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.
Statoil-stasjonen på Nesttun er et fint møtested.
Eller Esso'en i Loddefjord.

Eller Esso'en i Loddefjord.

http://www.zrxocboard.com/board/index.php
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
Nei du er en av de mest innadvente og rolige guttene jeg har møtt! Veldig like meg på det punktetFV wrote:Jeg forstår, men om du går bort til en fyr å sier at han har en tøff sykkel og spørr litt om den, så er det jo allerede gjort. Men du kjenner meg, jeg er kanskje litt mer utadvent (les: utagerendeAlas wrote:Nei, men da hadde vi jo hatt en form for kontakt på forhånd, om du skjønner. Det gjør det hele veldig mye lettere, ihvertfall for min del.
Men som du sier, vi har jo en felles interesse og folk som kjører mc er stort sett veldig hyggelige!) enn de fleste, kanskje litt slitsomt for noen, men man får iallefall kontakt på den måten

Jeg går bort til folk rett som det er og prater som de tror jeg er den tullingen! Men det får bare være. Jeg er hyggelig og imøtekommende og skaffer nye kjørevenner hele tiden! Er jo mye det samme jeg gjør når jeg sjekker damer på byen

Er en til ducati her i byen som er helt lik min, men det er en 916

Men ja, jeg gir som oftest en lyd hver gang jeg skal ut å kjøre! Statoil på danmarksplass er helt topp! går an å få dusja sykkelen litt i samme slengen!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
- Alas
Nå er jo jeg av den litt stille og sjenerte typen da, og er man mer enn en så er plutselig alt mye lettere.
Rart med det der.
Rart med det der.

Jeje, nå skulle vi jo ikke diskutere personligheter her, skulle vi d? 
Ja, har kjørt en del på torget alene, men har som regel møtt på kjentfolk eller på Lord'en...
Det går slik ducati til her i Bergen i hvertfall, har sett den sjøl og lurt på om det er Lord'en, men neeh.
Treffsted på statoil nesttun er ypperlig, et stenkast unna leiligheten min (vår).... men da får jeg jo ikke kjørt så mye sykkel.
Nå er jeg i oslo noen dager, men ser frem til å få møtt de andre trynene fra Bergen, da jeg er av den typen som Alas nevner.
-Kristian-

Ja, har kjørt en del på torget alene, men har som regel møtt på kjentfolk eller på Lord'en...

Det går slik ducati til her i Bergen i hvertfall, har sett den sjøl og lurt på om det er Lord'en, men neeh.
Treffsted på statoil nesttun er ypperlig, et stenkast unna leiligheten min (vår).... men da får jeg jo ikke kjørt så mye sykkel.
Nå er jeg i oslo noen dager, men ser frem til å få møtt de andre trynene fra Bergen, da jeg er av den typen som Alas nevner.
-Kristian-
Regner med du kaster deg på lasset neste gang Lord'en og Alas tar tuden nedover hit da?Deauville00 wrote:Jeje, nå skulle vi jo ikke diskutere personligheter her, skulle vi d?
-Kristian-
- pelle
- MC: Gråtass som er en: Honda CBF 1000 2006 modell
Er det noen her fra forumet som skal inn på torget i kveld da? Regner med at jeg kjører inn der ca kl 21.00 Hadde vært artig å treffe noen av dere. 

2006 Honda CBF 1000
2016 Kia Soul Ev
2012 VW Caddy Maxi
x 2008 Susuki Grand Vitara 1,9 ddis
x 2003 Ford Focus 1,6
x 1992 Honda Shadow US 1100
2016 Kia Soul Ev
2012 VW Caddy Maxi
x 2008 Susuki Grand Vitara 1,9 ddis
x 2003 Ford Focus 1,6
x 1992 Honda Shadow US 1100
Helluuu pelle, nei i kveld blir det dårlig, får besøk fra stavanger. Også har jeg ikke fått hentet sykkelen min som står i Ålesund enda! Men den får jeg hentet i løpet av helgen, første dagene i neste uke! Så da er jeg klar for mye sykkelkjøring neste uke og neste helg!
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Laget en liten tråd for oss som holder til på denne siden av de 7 fjell!
http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=7&t=9749
http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=7&t=9749
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
FV: Absolutt....
flotte veier der nede, så hadde vært greit å kjøre med MC også...
Nå er jeg i Oslo, sikker hjemme igjen onsdag... hva med treff i 19/20 tiden på torget på torsdag 10?
edit: åååååå... egen tråd, kult....

Nå er jeg i Oslo, sikker hjemme igjen onsdag... hva med treff i 19/20 tiden på torget på torsdag 10?
edit: åååååå... egen tråd, kult....
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST