Jeg tror at nettavhengighet blant voksne er et større problem enn mange vil innrømme. Noe jeg også har fått bekreftet fra flere, når jeg har tatt opp problematikken

.
Bare se her på mc-forumet for eksempel . Jeg sitter igjen med det inntrykket at enkelte brukere av forumet får med seg det aller meste av det som blir skrevet, og mangt og mye blir kommentert. Når man i snitt skriver opptil 10-12 innlegg per dag i
snitt, tar dette tid.
MYE tid. Og i tillegg er man kanskje brukere av andre nettsteder også, i tillegg til MSN osv. osv.
Når man så reiser på ferie, har man er gylden mulighet til å la hodet og sjela få litt etterlengtet ro og hvile. Men frykten for å gå glipp av noe, er så stor at man da OGSÅ må inn å lese og kommentere……
Avhengighet…?? Kanskje……… ??
Jeg vet at jeg legger hodet på hoggestabben nå, og dersom noen føler trang til det, er det bare å hogge det av….. hehe
Dette er ikke et innlegg rettet mot noen bestemte personer, bare så det er sagt. Det er kun noen ord og et eksempel til ettertanke.
Er vi i dagens samfunn litt på ville veier? Kunne vi ha brukt noe av denne tiden på en litt mer 'fornuftig' måte..?? Fysisk aktivitet..?? Sosialt samvær..?? Blant mye annet......