Tatt av politiet
Re: Tatt av politiet
Mulig at RebelRider fremstiller seg helt feil i 1ste innlegget sitt. Men at han finner seg "urettferdig" behandlet her er hull i hodet. Alle bryter vi reglene daglig helt sikkert. Men slik han føler seg "galt tolket" her er bare dumt ut i fra hva han skrev. RR ba om det, og fikk så hatten passet men han dømmes utifra det som han skriver og ikke utifra hvordan oppleves av nærmiljøet sitt. Utifra det han skrev i sitt 1ste innlegg så er min mening at han aldri i verden blir 18 år, alternativt, blir han 18 år så er det flaks. Og kjører han som han beskriver i sitt 1ste innlegg så er det en mulighet at lemavdragning uten bedøvelse er hakket bedre enn alternativet som er en sønderknust familie. Fortsett gjerne Stuntmanns programmet for min del, men ikke på offentlig vei. Og mora di er ikke en dust, hun har bare levd litt lengre enn deg .
- maelling
- MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer) - Location: Asker
Nå begynner denne tråden å bli en klassisk temparement - tråd med høy temperatur hvor man sitter trygt og anonymt bak tastaturet og er "tøff i trynet". Selv tilhører jeg Lølles "parti" (uten at jeg har lyst til å hive mer tennveske på ilden ved å si hva jeg mener om innlegget til RebelRider), og satt med haka på bordplaten da jeg leste det første innlegget hans, som forøvrig virker ut til å være et passende navn. Når det gjelder generell dumhet og lyst på fart, er den ganske jevnt fordelt i alle aldre, men ofte overrepresentert i blant yngre. Jeg har selv ligget i 250 km/h over Hurumlandet med forhjulet flagrende i været (under trygge omstendigheter), men derfra til å lage en stor skryte-plakat av typen "RebelRider" med tilhørende smileys er ikke noe man høster cred for. Når det er sagt, tror jeg det er på tide å blåse i fredspipen her. Man kommer ikke til å oppnå noe som helst i denne tråden annet enn høyere temperatur. Alle kalver bør passe sitt eget skinn, og blir man stoppet av Onkel P bør man tenker over hvorfor man har blitt stoppet og høste lærdommene av det
*Blåse fredspipe*

*Blåse fredspipe*
Last edited by maelling on 07 Jul 2008 21:00, edited 1 time in total.
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)
Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
-
Meget bra sagt, sistemann.
Men som sagt, skryting??
jeg svarte jo bare på sp. for siste gang ..
MEn ja- Det er ikke noe vits å fortsette denne meningsløse "debatten".
PUNKTUM.

Men som sagt, skryting??
jeg svarte jo bare på sp. for siste gang ..

MEn ja- Det er ikke noe vits å fortsette denne meningsløse "debatten".
PUNKTUM.

Så seriøs du er Ö
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Siden denne tråden ligger under Lett MC. Jeg har aldri blitt stoppet på lett sykkel. Og siden jeg vet at den er i stand til å komme over 100 kunne jeg vel i et uheldig øyeblikk blitt loppet for noen lapper.
Last edited by Baron von Waffel on 08 Jul 2008 15:12, edited 1 time in total.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
- slatten
- MC: Cagiva Mito 2007 <3
Sota Vindskjerm
Carbon Blinkers
Blir: Jolly Moto
Delltoro 34mm - Location: Førde, Sogn og Fjordane.
Eg skjønner ikkje kva folk bable om ka RebelRider har gjort så "SINNSJUKT" gale?
Han grisekøyrde eit par gonga? og var uheldig og blei tatt dei gangane?
Og vist det er så grisekøyring å køyre på bakhjulet? Kvifor seie det til han?
Alle gjer jo det? Ka faen ?
Og vist det er så grisekøyring å køyre på bakhjulet? Kvifor seie det til han?
Alle gjer jo det? Ka faen ?
Audi A4
Honda CR 80
x Cagiva Mito 2007
x Yamaha Aerox
x Rieju RS2 Matrix Pro
x Suzuki TSX
x Lomme-sykkel
x Puch Maxi
Honda CR 80
x Cagiva Mito 2007
x Yamaha Aerox
x Rieju RS2 Matrix Pro
x Suzuki TSX
x Lomme-sykkel
x Puch Maxi
Om man gjør det et par ganger og blir tatt hver gang, har man ualminnelig uflaks (eller man har for vane å kjøre slik, og blir tatt innimellom). Pick the right answer.slatten wrote:Eg skjønner ikkje kva folk bable om ka RebelRider har gjort så "SINNSJUKT" gale?
Hvem skal man ellers si det til ?slatten wrote:Og vist det er så grisekøyring å køyre på bakhjulet? Kvifor seie det til han?
Nei, Ikke faen.slatten wrote:Alle gjer jo det? Ka faen ?
Halle
-
- MC: Honda Shadow, drit god sykkel og kjøre, går bra nok jo er egentlig ikke noe og klage på.
det finnes en grunn til at reglene er som de er og politiet er ikke akkuratt så strenge på mange regler. men det finnes jo noen regler som er litt på trynet men de er også der for en grunn.
det eneste jeg synes er litt kvalmt er at en kompis av meg har en r1 og når du akselererer med den opp til 80 på motorveien så er det umulig og ikke løfte forhjulet et par centimer og han var jo selvfølgelig så uheldig at politiet så dette så han fikk en del tusen i bot. menjeg sjønner jo dette og egentlig for politiet veit jo ikke ossen det er og kjøre sykkel for det er ikke alle som har mc lappen eller da har kjørt racing sykkel
det eneste jeg synes er litt kvalmt er at en kompis av meg har en r1 og når du akselererer med den opp til 80 på motorveien så er det umulig og ikke løfte forhjulet et par centimer og han var jo selvfølgelig så uheldig at politiet så dette så han fikk en del tusen i bot. menjeg sjønner jo dette og egentlig for politiet veit jo ikke ossen det er og kjøre sykkel for det er ikke alle som har mc lappen eller da har kjørt racing sykkel
Live to Ride, Ride to Live!
Nå trenger man vel ikke være pyroman for å kunne være brannmann heller, selv om det sikkert hjelper.
Halle
-
- MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil - Location: Grimstad (sørlandet)
Nå har ikke jeg kjørt R1 akkurat, men selvfølgelig kan du akselerere til 80 uten å løfte forhjulet i det hele tatt. Bare å unngå flatt jern, og heller ha et høyt gir. Men selvfølgelig er det vanskelig å la være med en sånn sykkelLiveByIt wrote:det finnes en grunn til at reglene er som de er og politiet er ikke akkuratt så strenge på mange regler. men det finnes jo noen regler som er litt på trynet men de er også der for en grunn.

Honda NSR 125 02'
Honda Varadero 125 klarer så vidt 90 med 2 på. Eg holdt 90 kmt lenge med kjørelæreren min bakpåBaron von Waffel wrote:Siden denne tråden ligger under Lett MC. Jeg har aldri blitt stoppet på lett sykkel. Og siden jeg vet at den er i stand til å komme over 100 kunne jeg vel i et uheldig øyeblikk blitt loppet for noen lapper.

- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
De fleste MCer, også Veslederoen, brukes mest uten passasjer. Så hva den kan klare med maks last er ikke så viktig. Jeg inrømmer glatt at jeg ikke klarer å komme over fartsgrensen opp Lierbakkene, selv når lille meg på 1,91 og 100 kg + kjører alene.
Men hadde jeg kjørt idiot skulle jeg klart å miste lappen fort. Tross alt går veldig mange av mine tilbakelagte km på veier med lavere fartsgrenser. Teknisk er det lett å kjøre 120 i 50-sonen med den.
Men hadde jeg kjørt idiot skulle jeg klart å miste lappen fort. Tross alt går veldig mange av mine tilbakelagte km på veier med lavere fartsgrenser. Teknisk er det lett å kjøre 120 i 50-sonen med den.
På hjul med
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Haha 
Selvfølgelig kan man kjøre gris med Varaderoen, men det tar lang tid å komme opp i fart, og den går ikkje serlig bra på toppfart heller. Så 120 skulle eg likt å sjå onboard film med _lille_ deg på. Eg er ca 175 cm og veger 57 kg, _eg_er liten. Ikkje du

Selvfølgelig kan man kjøre gris med Varaderoen, men det tar lang tid å komme opp i fart, og den går ikkje serlig bra på toppfart heller. Så 120 skulle eg likt å sjå onboard film med _lille_ deg på. Eg er ca 175 cm og veger 57 kg, _eg_er liten. Ikkje du

-
- MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil - Location: Grimstad (sørlandet)
Hadde varadero under opplæring - kjempesykkel. Drar veldig bra med to stykker på, trenger ikke det hyldende turtallet hele tiden.
Honda NSR 125 02'
Det er eg heilt enig med
Finst kansje ikkje bedre sykkel som er tilpassa bruk for opplering og handtering av passarsjer med