frode wrote:Ah. Jeg har faktisk en billett til overs jeg og. Tenkte å bare ta den med i morra og se om det står noen desperate stakkarer på utsiden som trenger en
Det tjener du nok grovt på!
Men NÅ er det natta her! Stå opp klokka 5 i morgen, jobbe, også konsert etterpå!
Sees, By the River!
Jeg har kjørt på grus.
Jeg har kjørt på gress.
Jeg har kjørt i regn, med viten og vilje.
Sport det ikke lukter hverken bensin eller diesel av, har ingenting med virkeligheten å gjøre.
Trodde jog bodde et stykke fra Valle Hovin. Men det var lett å høre låtvalget da jeg gikk kveldstur med bikkja. De som var inne på konserten trengte neppe høreapparat da. Men kanskje nå?
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Hørte nettopp et radiointervju med noen i bandet og en radioamatør som klagde på at han hadde hatt "piping in his ears since the last concert" Ingen tvil om at det var rør i hodet, nei
Konserten var forøvrig helt hinnsides all forventning.. har gått og glist sammenhengende helt siden kl 1955 i går. Anbefaler alle å få med seg Springsteen en gang.. det finnes ingen bedre. Synd vi ikke fikk truffet på hverandre, SBTouring. Håper du digga konserten like mye som meg
Og tusen takk for hjelpa, Valfar Skylder deg en diger tjeneste!
Baron von Waffel wrote:Trodde jog bodde et stykke fra Valle Hovin. Men det var lett å høre låtvalget da jeg gikk kveldstur med bikkja. De som var inne på konserten trengte neppe høreapparat da. Men kanskje nå?
Var flere der inne med høreapperat på
Var flere som hadde "soviro" også, men der vi stod var ikke lyden så høy... De fleste rundt der vi sto kjørte nok "plain".
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville