Ja da var den store dagen kommet. Etter lang tids leiting og prøvekjøring kom jeg frem til at det valget som veldig mange andre har kommet til i Norge... Jeg kjøpte meg en Yamaha FZ6 på fredagen som var. Sykkelen, som er en sølv 2004-modell kjørt 11900km, ble kjøpt på Motor-centeret på Billingstad og de skulle ta en service på den og bytte bakdekk før jeg fikk den....
Jeg lyver ikke når jeg sier at den helgen som var nå er den helgen i mitt liv som jeg har ønsket mest av alt skulle bli over fortest mulig

Herregud så seint tiden gikk....
Idag fikk jeg endelig telefonen jeg hadde ventet på om at sykkelen var klar. Kan vel si at jeg var fornøyd

. Siden jeg er i feriemodus hadde jeg ikke kikket ut vinduet tidligere på dagen, og derfor ikke fått sett de meget mørke sykene på himmelen

F*** i he***** var vel ordene som krøp ut av munnen min.. Men måtte jo hente sykkelen uansett vær.
Etter å ha lest div skrekkhistorier her på forumet om div medlemmer og deres erfaringer med helt nye dekk så kan man vel si at jeg aldri har vært så nervøs som da jeg kjørte hjem fra butikken idag

I etterkant så skal det sies at det egentlig gikk veldig greit siden det var nesten tørr veibane, men frykten var der likevel.. Hadde vært bra flaut og kræsje på første turen etter kjøp....
Men hva skjer når jeg har kommet hjem og fått lagt fra meg alle papirene etc som følger med handelen? Jo da starter selve syndefloden utenfor vinduet her og vips var all kjøring for en tid uaktuellt
Lurer på om det finnes noe som er særlig mye surere enn og endelig ha fått meg sykkel og ikke få brukt den!!!! Argh argh argh...
Det bobler i blodet her gitt!