Da har enda flere ting kommet i orden. I formiddag dro jeg atter en gang til Jessheim trafikkstasjon og fikk etter litt ventetid gått i skranken og hentet meg et nytt midlertidig vognkort. Sykkelen er nå registrert som fulleffekter med 57 kW/78 hk, og den papirmølla er endelig over. Tror neppe ting hadde ordna seg så raskt i dag om jeg ikke hadde fått en "kontaktperson" på trafikkstasjonen, så det er jeg veldig fornøyd med

I dag tok jeg da også den omveien hjemover som jeg hadde tenkt på sist, bare at jeg da var så forbanna at jeg ikke orka. Tok av til rv 120 ved Sessmovollkrysset (eller noe sånt), og fulgte denne sørover langs Øyeren før jeg tok av til Ski og dro hjem.
Som skrevet i bloggen til demons..:
demons wrote:Som sagt var også Jeanette innom og holdt meg med selskap.. Helt til hun ble distrahert av noe rosa
Hehehe
(er det nå hevnen er søt?
)
..så dro jeg inn til Oslo og møtte demons på jobben hans tidligere i kveld. Ble først sittende å se på at han skulle prøve å skru litt, men han kom ikke så veldig langt gitt. Da han i tillegg ikke hadde det rette verktøyet for å montere veltesoppene mine, ble det til at vi pakket sammen og jeg kjørte ham hjem. Eksostypen demons - synes du kler det tilnavnet jeg

(Noen mobilbilder følger):

Ikke bare jeg som liker rosa nei

demons mener at vold løser alle problemer; funker det ikke med litt vold så skal man prøve mer mer..
Vel hjemme fikk jeg faren min til å hjelpe meg med å montere soppene, han hadde jo selvfølgelig det riktige verktøyet på snekkerboden sin. Tok vel ikke mer enn 5 minutter før begge soppene var på plass. Bedre sent enn aldri kan man vel si etter velten min for en snau måned siden, men, men.. En billig forsikring er det hvis det skulle gjenta seg.
Har ellers ordna til turen til Gorgeous og meg i dag. Måtte ringe litt rundt for å fikse overnatting, og det har blitt noen endringer i planene, men nå er turen i boks. Første natt blir det overnatting i Kristiansand (altså litt lenger sør enn planlagt) i ei sommerhytte, mens neste natt slår vi på stortromma og tar ei natt på Dalen hotell. Bortsett fra dette er ruta som planlagt, og det blir da etapper på mellom 25 og 35 mil hver dag, sånn ca. Gleder meg!