Den Blå Tråden !!
Re: Den Blå Tråden !!
Det er han Vestlands Mester i. Går rykter om at han omgås sadister og. De gir ham visst gratis snus. De er fæle der borte i vest.
Ja, det er mye fælt de unge skal gjennom nå for tia. Det var enklere før. Da overlevde man alt som ikke tok livet av en.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Gixxer har lurt på ny sykkel nå har jeg hørt. Det har kommet en modell som kan klare både bakhjulskjøring og stoppie samtidig.

2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Den var flott ! Også slipper han å bli stoppet for forhjuls løft også. Genialt. Fåes denne modellen med rakettmotor også så må lykken være fullkommen.
Den leveres i hvert fall uten blinklys, så da er vel saken grei?
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
-
- MC: BMW R1200GS Adventure
Ja, uten Gixxlys er vel blinkersen grei?

Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
- Shortybebeh
- MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07! - Location: Skjetten
Tar forøvrig heller en naken mann som dyne.. Men ikke noe kosing etterpå, vær så snill.. Det blir bare så varmt, klamt, trangt og slitsomt.. 

Death Is The Road To Awe.
Nå har jeg hengt på en stund, nettopp blitt "medlem" her etter å ha lest i mange måneder. Det virker som det er en gjeng med folk som treffes uansett som skriver her? Folk som kjenner hverandre godt fra før? Finnes det noen strategi for å skaffe flere til forumet? Beklager hvis dette ikke traff emnet. Bruun.
- Småkjeltringen
- MC: Zuzuki Bandit 600...
Drømmen er en R1 eller Fireblade.... - Location: Skedsmokorset...
Her er alle velkommen!! Vi treffes i ny og ne når enkelte (kremt
) mener det har gått for lang tid mellom hver festlighet 
Hmmmm.... Hvilket minner meg på......
okokokokok jeg skal PRØVE å holde munn!!
Hehehe.....
Sleng deg med på turer, grava, eller forumkvelder!!
Jeg kjente kun lølle fra før, traff resten av gjengen for et års tid siden og må bare få sagt DET ER EN FANTASTISK GJENG!!!
VELKOMMEN!!

Hmmmm.... Hvilket minner meg på......

Hehehe.....
Sleng deg med på turer, grava, eller forumkvelder!!
Jeg kjente kun lølle fra før, traff resten av gjengen for et års tid siden og må bare få sagt DET ER EN FANTASTISK GJENG!!!
VELKOMMEN!!
Snille jenter får det de ønsker seg til bursdagen sin......
Slemme jenter får det hele tiden..
Har lest forumet såpass lenge at jeg har skjønt at det sosiale skjer i den østlige delen av landet. Ikke veldig fruktbart for meg å lese referater fra Grava og evt grillfester mao, siden jeg bor midt i landet.
- Småkjeltringen
- MC: Zuzuki Bandit 600...
Drømmen er en R1 eller Fireblade.... - Location: Skedsmokorset...
Hehehe... Kommer an på hvor midt i landet betyr da...
Mange forskjellige meninger om det......

Snille jenter får det de ønsker seg til bursdagen sin......
Det er snakk om sør-trøndelag. Er ikke meningen å være surmaget (kanskje er jeg bare misunnelig), men det virker som om de fleste innleggene er skrevet av folk som kjenner hverandre in person? (og da kan man vel like gjerne ringe hverandre, evt sende en sms) Har som sagt fulgt forumet i noen måneder.
- Shortybebeh
- MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07! - Location: Skjetten
Jeg kjente INGEN in person da jeg ble medlem her!
Men det er klart man blir kjent med folk etter å ha vært her i flere år og "snakket" på nett i lang tid. Etterhvert begynte man å treffes, og så blir man selvfølgelig venner med noen av dem!
Men det betyr vel ikke at vi må slutte å bruke forumet!?
Skal vi heller bruke penger på å sende hverandre sms bare fordi andre synes det er unødvendig at folk som kjenner hverandre in person bruker forumet? Det kan jo ikke gå an å ha et forum hvor det kun er nye folk, eller folk som ikke kjenner hverandre..!?
Det er jo nettopp fordi vi alle har blitt medlem av forumet en gang i tiden, at vi har blitt kjent med hverandre!
Og jeg mener vi alle er flinke til å ta imot nye folk også! Det er stadig flere nye som møter opp på privaten også, og blir med på turer, og det er kjempekoselig!
Du må jo bare overse våre interne spøker hvis det plager det
Men det er klart man blir kjent med folk etter å ha vært her i flere år og "snakket" på nett i lang tid. Etterhvert begynte man å treffes, og så blir man selvfølgelig venner med noen av dem!
Men det betyr vel ikke at vi må slutte å bruke forumet!?
Skal vi heller bruke penger på å sende hverandre sms bare fordi andre synes det er unødvendig at folk som kjenner hverandre in person bruker forumet? Det kan jo ikke gå an å ha et forum hvor det kun er nye folk, eller folk som ikke kjenner hverandre..!?

Det er jo nettopp fordi vi alle har blitt medlem av forumet en gang i tiden, at vi har blitt kjent med hverandre!
Og jeg mener vi alle er flinke til å ta imot nye folk også! Det er stadig flere nye som møter opp på privaten også, og blir med på turer, og det er kjempekoselig!

Du må jo bare overse våre interne spøker hvis det plager det

Death Is The Road To Awe.
Også mysser det med damer her inne såfort en liten stakkar snur ryggen til !! D A M E R er forbudt i denne T R Å D E N !!! Det samme gjelder sakligheter, orden, ro og disiplin. Erling SG, nå får du se å få ut handa og bli ferdig med kålrabi maskingeværet. Rydd opp her !