kjøp av Yamaha TZR 08
kjøp av Yamaha TZR 08
Hei. fikk et tilbud på en Yamaha TZR 08 modell, å jeg selv har hørt at det er helt umulig å få "trimmet" den? er det sant?
- Matape
- MC: Tempo Panter 460 med 6hk 50s sylinder(utvendig helt lik orginalen)
Re: kjøp av Yamaha TZR 08
Alltid mulig å trimme den...men det er nok en del elektroniske sperrer på 08-modellen.
1981 Tempo Panter 460 
Kjøper deler hvis noen har

"elektroniske sperrer" så det vil si at det er umulig å få skiftet?
hvordan blir det hvist jeg skal fjerne plomberinga når det meste er elektronisk? har forresten lite peiling ang motorer osv : P
-
- MC: Suzuki SMX
- bitte litt trim
- ble stjælt, men på repp. nå.
Joda, trim er mulig!
Har hørt man kan fjerne elektroniske sperringer også. Google!
Effektannlegg vil gi deg økt effekt. Noen hester... Trimsylinder, hvor det dyreste gir en maks effekt på 20- 22 HK.
Uten å vite så veldig mye mer spess om denne sykkelen, så kan hende forgasser, drev kan byttes? ++ etter hvor mye du vil ha og gi for det.
Husk alt det grunnleggende som for eks. å dyse opp. Kanskje du risikerer å måtte bytte veiv og plugg?
Lykke til!

Har hørt man kan fjerne elektroniske sperringer også. Google!
Effektannlegg vil gi deg økt effekt. Noen hester... Trimsylinder, hvor det dyreste gir en maks effekt på 20- 22 HK.
Uten å vite så veldig mye mer spess om denne sykkelen, så kan hende forgasser, drev kan byttes? ++ etter hvor mye du vil ha og gi for det.
Husk alt det grunnleggende som for eks. å dyse opp. Kanskje du risikerer å måtte bytte veiv og plugg?
Lykke til!
Hahaha, den var morsom, ikke sant?! xD
Jeg er tidligere "Hahaha"!
- Matape
- MC: Tempo Panter 460 med 6hk 50s sylinder(utvendig helt lik orginalen)
Jeg er ganske sikker på at det er en turtallsperre i coilen.
Sett på ny coil, effektanlegg, dys opp og drev om så gjør denne mellom 100 og 115km/t.
Sett på ny coil, effektanlegg, dys opp og drev om så gjør denne mellom 100 og 115km/t.
1981 Tempo Panter 460 

Eneste mulighet til å få den til å kjøre fortere, er å dreve den om. Du kan jo alltids fjerne sperrer, sette på effektanlegg, men farten blir ikke noe høyere enn originalt. Jeg har kjører en 07 modell, fjernet 5 ulike sperrer. Den drar bedre enn de fleste trimmede mopeder de første 60 km.

-
- MC: Suzuki SMX
- bitte litt trim
- ble stjælt, men på repp. nå.
Fart snakker du da?Moses wrote:Eneste mulighet til å få den til å kjøre fortere, er å dreve den om. Du kan jo alltids fjerne sperrer, sette på effektanlegg, men farten blir ikke noe høyere enn originalt. Jeg har kjører en 07 modell, fjernet 5 ulike sperrer. Den drar bedre enn de fleste trimmede mopeder de første 60 km.

Hørte man måtte borre i en elektrisk boks, på et spesielt sted. Skulle ødelegge sperra!
Men ingen vits å putte på masse fancy shit hvis det er en sperre som uannset slår inn liksom.
Og du første... vurdert andre sykler da? Liksom går du for TZR'en eller bare sjekker du litt rundt?
Syns TZR'en er vertfall stilig da!

Hahaha, den var morsom, ikke sant?! xD
hadde kjøpt den nå. får den i september.
Det er en sperre i cdi boksen Boksen heter moric og man skal borre i o
REP+Moped1992 wrote:Det er en sperre i cdi boksen Boksen heter moric og man skal borre i o