jakke og bukse.

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
YAMAHA yzf-r125 eier
MC: stolt eier av yamaha YZF-r125 og kawasaki kx250

jakke og bukse.

Post by YAMAHA yzf-r125 eier »

hei . akkurat kjøpt meg en yamaha yzf-r 125 og trenger kjøreutstyr . trenger litt hjelp :-k

interisert i en bra og fin jakke til en pris av 1000-3000 kr, fordi jeg ikke har så mye penger. bukse er egentlig det samme men kom også med råd til det.

kommer ikke til å kjøre så veldig mye med bukse så vil ha en fin jakke (helst skinn) som passer til alt. har sett på en jakke på mc-deler.com som falte i smak men er ikke helt sikker ..

navnet på jakka er cobra elegance og om det er noen som har erfaringer med denne jakken hadde det vært fint om du hadde sakt noe om den .

mvh ; meg :)
meitemark
MC: Yamaha Fazer 600 1998

Re: jakke og bukse.

Post by meitemark »

Vil anbefale deg som kjører såpass stor sykkel, og kjøpe en jakke med litt forsterkning i ryggen.

Kjører selv 50cc, vil anbefale deg og gå innom nermeste mcbutikk og sjekke ut jakker ifra IBS. Bedre og låne litt penger av foreksempel foreldre og kjøpe en meget god jakke.

Jeg kjører med en gul ibs jakke som har forsterkning i ryggen, før hadde jeg ei blå. Men så smalt det og hadde det ikke vært for jakka hadde jeg hatt to ryggrader, see?.

Min jakke koster 2490,- men det er fordi jeg skal bruke den videre på tung sykkel.
Mr.Hoppy
MC: 2001 Yamaha R6

Re: jakke og bukse.

Post by Mr.Hoppy »

Ligger et par brukte yamaha skinnjakker/dresser på finn.no kan være greit å sjekke ut dem også
Post Reply