Tråder som har blitt uinteresante

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
Post Reply
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Tråder som har blitt uinteresante

Post by Ulvinnen »

Jeg bruker [Se dine innlegg] for å holde meg oppdatert på tråder jeg følger med på. Men det har den ulempen at alle tråder jeg har svart i en eller annen gang popper opp. Det er et par tråder som det irriterer meg at jeg hele tiden får opp, siden jeg for lengst har sluttet å lese i dem. Er det en måte å melde seg av tråder som jeg har vært så uheldig/ubetenksom å svare i en gang?
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: Tråder som har blitt uinteresante

Post by NoName »

Hei på deg :)

Nei jeg vet ikke om noen måte å unngå dette.
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Tråder som har blitt uinteresante

Post by Ulvinnen »

Takk for raskt svar :)

Jeg får velge ut med omtanke de trådene jeg svarer i fremover. ;-)
Bimma
Posts: 918
Joined: 12 Nov 2007 21:28
MC: 2008 BMW F800ST
Location: Drammen

Re: Tråder som har blitt uinteresante

Post by Bimma »

Ulvinnen wrote:Jeg bruker [Se dine innlegg] for å holde meg oppdatert på tråder jeg følger med på. Men det har den ulempen at alle tråder jeg har svart i en eller annen gang popper opp. Det er et par tråder som det irriterer meg at jeg hele tiden får opp, siden jeg for lengst har sluttet å lese i dem.
Hmmm.... jeg skjønner ikke helt problemet..... :-k Er det ikke bare å la være å klikke seg inn på de trådene man ikke vil lese i da..?? :roll:
BLOGGEN MIN ligger her: http://blogg.mc-tourer.com/#home

Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Trond_V
Posts: 784
Joined: 07 Apr 2008 23:24
MC: 23' BMW F750GS
20' Honda CB650R
18' Suzuki SV 650
12' Yamaha FZ8-S
15' Yamaha MT-07
07' Yamaha FZ6
01' Suzuki Bandit 600

Re: Tråder som har blitt uinteresante

Post by Trond_V »

Ulvinnen: istedet for å klikke på "[Se dine innlegg]", så kan du jo bare klikke på "[Se nye innlegg]" :)
Så får du opp alle nye innlegg postet siden sist du var pålogget forumet. Når du nå klikker på "[Se dine innlegg]", så får du vel kun opp de trådene du har postet i? Den listen vil vel også bli lenger og lenger etterhvert som du poster? ;-)
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Tråder som har blitt uinteresante

Post by Ulvinnen »

Trond_V wrote:Ulvinnen: istedet for å klikke på "[Se dine innlegg]", så kan du jo bare klikke på "[Se nye innlegg]" :)
Så får du opp alle nye innlegg postet siden sist du var pålogget forumet. Når du nå klikker på "[Se dine innlegg]", så får du vel kun opp de trådene du har postet i? Den listen vil vel også bli lenger og lenger etterhvert som du poster? ;-)
Jeg bruker [Se dine innlegg] for å lettere kunne finne igjen tråder der andre har svart meg. Det kan lett drukne i [Se nye innlegg], siden det er veldig mange tråder jeg aldri har svart i. Dessverre er som du sier listen over tråder som kommer opp med [Se dine innlegg] også blitt lang. Og da er det rimelig uinteressant med tråder som jeg har svart i for flere måneder siden og ikke lenger følger. Jeg skulle ønske at de kunne blitt filtrert bort, slik at det bare kom opp tråder der jeg har vært aktiv f.eks. den siste måneden. Så et valg som var [Se dine nyeste innlegg] hadde vært ideelt.
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Re: Tråder som har blitt uinteresante

Post by rerell »

Ulvinnen, du kan kanske uppnå det du vill genom att använda funktionerna "Bookmark topic", eller "Subscribe topic" (heter säkert nåt annat i norsk version, men det finns länkar i toppen av alla trådar).

Om du klickar på "Bookmark" kan du från din "User Control Panel" se alla trådar du har bokmärke på. Då går du dit istället för "View your posts" (eller "Se dine inlegg"). Du kan då enkelt ta bort bokmärket på de trådar du inte längre är intresserad av. Det är samma sak med Subscribe Thread, men då får du dessutom mail när någon svarar i den tråden.

Kanske kan vara en lösning för dig?
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Tråder som har blitt uinteresante

Post by Ulvinnen »

Tusen takk rerell! :smt058

Veldig fint å få konstruktive innlegg her! =D>

Jeg har testet det ut, og det er akkurat dette jeg trenger! \:D/
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Re: Tråder som har blitt uinteresante

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 05 Nov 2008 20:10, edited 1 time in total.
Bimma
Posts: 918
Joined: 12 Nov 2007 21:28
MC: 2008 BMW F800ST
Location: Drammen

Re: Tråder som har blitt uinteresante

Post by Bimma »

Banditbiker wrote:Så det å stille spørsmål her inne er det samme som å lage problemer? Da er det jaggu mange som sliter seriøst her :shock:
Så lenge trådstarter formulerer seg som hun har gjort, hersker det liten tvil om at hun oppfattet dette som et problem. :roll: Og det må vel være lov å stille seg ufårstående til problemstillingen..? :?:
Ulvinnen wrote:Er det en måte å melde seg av tråder som jeg har vært så uheldig/ubetenksom å svare i en gang?
Ulvinnen wrote:Jeg får velge ut med omtanke de trådene jeg svarer i fremover. ;-)
Så vidt jeg har fått med meg her på forumet, får et seriøst spørsmål også seriøse svar :D Vi må jo passe på at mc-forumet ikke får den samme "krasse tonen" som vi finner på bike.no, ikke sant? [-X
BLOGGEN MIN ligger her: http://blogg.mc-tourer.com/#home

Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Tråder som har blitt uinteresante

Post by tshansen »

Bimma wrote: Så vidt jeg har fått med meg her på forumet, får et seriøst spørsmål også seriøse svar :D Vi må jo passe på at mc-forumet ikke får den samme "krasse tonen" som vi finner på bike.no, ikke sant? [-X
=D>
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Juliet
Posts: 895
Joined: 26 Dec 2007 23:22
MC: 2005 Sportster 1200
Location: Øvre Romerike

Re: Tråder som har blitt uinteresante

Post by Juliet »

Jeg synes at en trådstarter fortjener respekt for sine spørsmål i et åpent forum, uansett om andre mener de er unødvendige. Det kan jo være viktig for den det gjelder allikevel? Og om det ikke er så viktig, så må det være lov å lure på ting. Det er litt ekkelt å få beskjed om at man er "dum" om man lurer på enkelte ting som andre mener er uviktige, og så høye hester er det vel ingen som trenger å sitte på ? :-k
Det var et smart tips fra Rerell forresten =D>
Image
Vennlig hilsen Juliet
User avatar
Halle
Posts: 102
Joined: 27 Apr 2008 09:40
MC: Sykkelløs for tiden

Re: Tråder som har blitt uinteresante

Post by Halle »

Bimma wrote: Så vidt jeg har fått med meg her på forumet, får et seriøst spørsmål også seriøse svar :D Vi må jo passe på at mc-forumet ikke får den samme "krasse tonen" som vi finner på bike.no, ikke sant? [-X
Har lest gjennom tråden flere ganger, og jeg stiller følgende spørsmål;

Hvem er det som har pekt på noen og sagt at det er opp til disse personene å vurdere om andre brukeres spørmål er seriøse nok til å få seriøse svar?.
Det er fullt mulig jeg har gått glipp av noe, eller kanskje mye her.
Jeg er veldig enig i at det ikke skal være en krass tone her inne, og stort sett, så oppfatter jeg heller ikke at det er slik.
Halle
Post Reply