Oppkjøring - Lett MC
- magnora
- MC: -Honda NSR 99 mod! helt original:)
-kinroad chopper 50 07 mod! selges.
-yamaha DT 50 84 mod! seig den.hehe
Re: Oppkjøring - Lett MC
jeg har oppkjøring til torsdag! gruer meg noe så sjukt! tror jeg begynner å grine viss jeg ikke greier den.hehe har gleda meg så lenge til å kjøre på veien.
A1 teoriprøva:BESTÅTT16/25 feil:D

A1 oppkjøring BESTÅTT

A1 oppkjøring BESTÅTT

-
- MC: har en yamaha dt125r.. går bra
jeg har oppkjøring 17august og gleder meg til og få lappen! (lettmc).. håper så jævelig at jeg består den ass..! har kjørt lenge nå uten lappen og har ikke så lyst til og gjøre det lenger!:P blir nok en helt annen følese på kjøringa med lappen ja!
slepper og være nærvøs for snuten..

yamahadt125r wrote:jeg har oppkjøring 17august og gleder meg til og få lappen! (lettmc).. håper så jævelig at jeg består den ass..! har kjørt lenge nå uten lappen og har ikke så lyst til og gjøre det lenger!:P blir nok en helt annen følese på kjøringa med lappen ja!slepper og være nærvøs for snuten..
Trenger ikke å være redd for snuten lengre

Det er da du skal være redd for snuten, det er når du har lappen du skal kjøre for fort

Endelig har jeg også lappen. Hadde visst nok en ganske streng sensor... Ikke at jeg er spesielt uenig i det.. han har jo tross alt strøket meg en gang fra før for småpirk.. lykke til dere andre som mangler oppkjøringen.
Noen som har hatt oppkjøring i Egersund før? (Bryne bil & Mc?) Skal ha på Onsdag, er sykt nervøs! noen tips?
Heisann:D
Skal ha oppkjøring til fredag kl. 08.00!
Men jeg skal ha følge sykkel, er det noen som har hatt det før ?
erfraringer??
Også er det mysen trafikkskole, noen som har kjørt opp der?
Skal ha oppkjøring til fredag kl. 08.00!

erfraringer??

2 fast
4 snuten
4 snuten
Hei nsrfan, Jeg skal også ha oppkjøring i Mysen, den 11. august. Fint om du kunne gi meg tilbake melding om hvordan sensoren var
Lykke til med oppkjøring, går sikkert bra

Lykke til med oppkjøring, går sikkert bra

Last edited by The man on 05 Aug 2008 18:44, edited 1 time in total.
mimmi2008: Jeg skal også ha oppkjøring i egersund og lurte på om du kunne gi et referat om dem etterpå?
har den 28 oktober jeg "/

-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
Holder de på så lenge nede der?
Må selv få rota meg til å ta teorien en dag så de får søkt om å få meg på oppkjøring i starten av Oktober (fyller først den 4.okt)
Åssen er det med rundkjøringer og slikt nede der huskyman?
Evt søkt om oppkjøring der om jeg ikke får her/eller stryker..
Må selv få rota meg til å ta teorien en dag så de får søkt om å få meg på oppkjøring i starten av Oktober (fyller først den 4.okt)
Åssen er det med rundkjøringer og slikt nede der huskyman?
Evt søkt om oppkjøring der om jeg ikke får her/eller stryker..
Kan du kjøre egen sykkel når du kjører opp mednsrfan wrote:Heisann:D
Skal ha oppkjøring til fredag kl. 08.00!![]()
erfraringer??
Følge sykkel ?, har ikke hørt om det i Norge før !!
Er det noe nytt, eller er det noe man kan velge ?
Jeg skal ihvertfall bruke trafikkskolen sin sykkel, å det virka nesten som en selfølge for både læreren min.. men jeg er ikke sikker, tror ikke det er lov..
2 fast
4 snuten
4 snuten
Selvfølgelig, håper på alt går bra, var der nede for en stund siden, hadde kjøretime der, ganske vanskelig by å kjøre i første gang så anbefaler å kjøre litt rundt der før oppkjøringen læreren min sa at de fleste oppkjøringer går over Eige, ganske trangt og tettbygd å er 80 sone der så er litt nervøs for det for det er ikke menneskelig å kjøre mere enn 50 der å det sies at de kan stryke deg hvis du kjører for mye under fartsgrensa, men de kan vell ikke det når forholda er så teite?huskeyman wrote:mimmi2008: Jeg skal også ha oppkjøring i egersund og lurte på om du kunne gi et referat om dem etterpå?har den 28 oktober jeg "/
Lykke til !
Igjen!, de 12 sjekkpunktene, noen som vet hvor mange spørsmål vi får? å hva som pleier å gå igjen?
- slash
- MC: nå: Husqvarna sm125s
trim:cr-syll, v-force innsug, boyesen reed ventiler, fp-eksosanlegg, Tmx 38mm =D - Location: Nesodden,Fagerstrand
Jeg hadde oppkjøring i mysen, helt greit. Jeg hadde en veldig hyggelig sensor 

Husqvarna sm125s
(X) 07`CBR125R
(X) 07`CBR125R