Jeg legger ved bilder av den nye doningen jeg hentet her om dagen (kjøpte av en hyggelig fyr fra Kolbotn til en hyggelig pris), og som nok er det beste jeg har hatt hittil. Den ligger som en BMW på veien, og er likevel spenstig å hive rundt. Ser fram til langturer, samt pendling til jusstudiene i Oslo

Denne har GPS og innebygget alarm som uler nok til å vekke opp en hel by om noen reiser opp sykkelen.Videre har den elektrisk foldbare speil og elektrisk justerbar vindskjerm, og ABS bremser. Girsystemet er ganske kult, der man kan velge mellom vanlig automat, eller giring via knappene på rattet. Videre er det en knapp det står "sport" på, hvor den legger turtallet 1000 rpm høyere. Da blir den mer responsiv, men også ganske masete. Har en orginal koffert bakpå jeg kan montere, men ser fram til å skaffe sidekofferter i samme serie som egentlig ser vanvittig pent ut. Den gamle burgeren har jeg kommet meg rundt på flere turer i Norge med, men denne her ser jeg fram til europaturer

Hadde egentlig tenkt en god mc-ferie, men rakk ikke det denne gangen, så det blir vel neste år
Kameraet mitt er ikke spesielt godt, og for anledningen var det et fett dugglag på innsiden av objektivet, slik at ting ser veldig blurry ut. Jeg skal ta noen skikkelige bilder av den med et Canon 40D med et gromt objektiv senere
Fra før av har jeg denne, min "baby Burger":
Den siste mangler jeg en fungerende startmotor til, men så snart jeg har fikset den blir den vel pendlerverktøyet mitt, mens "Big Mac'en" blir feriemaskinen

Mvh Martin Ellingsen (
maelling@gmail.com)
Nå:
1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE