Oppkjøring - Lett MC
Re: Oppkjøring - Lett MC
Siden dette temaet ble tatt opp igjen, vet noen hvor lenge man kan ta lappen? liksom siste frist. Siden kjørelerern min sa at siste frist er slutten av september?
-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
Det her veit jeg alt for godt
Sesongen for kjøreskolene starter ca. 1. Mai og slutter ca. 1.Oktober (avhengig av vær og føre)
Får selv ikke lappen på 125 i høst(grr), så tar traktorlappen nu i høst

Sesongen for kjøreskolene starter ca. 1. Mai og slutter ca. 1.Oktober (avhengig av vær og føre)

alexanderyi wrote:Det her veit jeg alt for godt![]()
Siste frist er i Egersund den 28 oktober, men er man uheldige så kanskje det snør eller noe også får man ikke ta den :O Det ville vært kjiptSonny wrote:Siden dette temaet ble tatt opp igjen, vet noen hvor lenge man kan ta lappen? liksom siste frist. Siden kjørelerern min sa at siste frist er slutten av september?

Men jeg har oppkjøring 28 oktober i Egersund, og det var den siste de hadde for året. eller siste dagen da

-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
Egersund etter det jeg har fått med meg..
Ligger ikke så langt fra Stavanger, eller?
Ligger ikke så langt fra Stavanger, eller?
Egersund ligger noe sør for Stavanger (retning Kristiansand), omtrent 1 time å kjøre fra Stavanger..
-
The man wrote:Gratulerer nsrfan, Hvor kjørte du? Hvilken sensor hadde du? Hvordan var hun/han? Jeg skal kjøre opp på mandag. Jeg får en dame til sensor.
Takk!
Oppkjøringa var egentlig ganske enkel! det er bare å ta det med ro! å ha RIKTIG FARTSAVPASSNING! vi kjørte mot trøgstad, så vi kjørte på en måte forbi biltilsynet også videre inn i skauen, og endte opp i mysen, også snudde vi å kjørte tilbake!
Jeg fikk en dame sensor jeg! Hun var egentlig helt greit! virker kanskje litt streng i starten men hun er egentlig litt hyggelig!
Lykke til da! det er ikke noe å grue seg til!
2 fast
4 snuten
4 snuten
Yeees, bestod oppkjøringa i dag
Super fornøyd
Skulle ut å kjøre i sted, men Nsr`n vill ikke starte
Det kommer litt futt i motoren når jeg tar trillstart.. Skulle gjennomgå Teknisk kontroll av sykkelen i går med mor, da hadde jeg på lyset på i kanskje 2 min uten at motoren var på, kan det været batteriet(alt av lys på sykkelen funker på sykkelen)? Når jeg prøver el-starten så hører jeg bare at den spinner og ikke får noe tak. Noen ide hva det kan være? Har lyst til å kjøre 

Tennpluggen?
Kan virke som du har lite strøm på batteriet.The man wrote:Yeees, bestod oppkjøringa i dagSuper fornøyd
Skulle ut å kjøre i sted, men Nsr`n vill ikke starte
Det kommer litt futt i motoren når jeg tar trillstart.. Skulle gjennomgå Teknisk kontroll av sykkelen i går med mor, da hadde jeg på lyset på i kanskje 2 min uten at motoren var på, kan det været batteriet(alt av lys på sykkelen funker på sykkelen)? Når jeg prøver el-starten så hører jeg bare at den spinner og ikke får noe tak. Noen ide hva det kan være? Har lyst til å kjøre
Btw har oppkjøring i morgen, ønsk meg lykke til

Har sjekka tennpluggen, var en liten gnist. Kan tennpluggen være ødelagt selv om man ser en liten gnist?
Lykke til Solberg
Lykke til Solberg

Ja det kan den, ville prøvd og skifte tennpluggen.
Virker ganske merkelig. Men det kan være greit å bytte pluggen uansett. Du har altså gnist i pluggen, men motoren fyrer ikke ved rullende start. I tillegg så "spinner" EL-starten som du sier, og det har nok ikke noe med pluggen å gjøre.
får den bensin da?? hva kan det vel ellers være?
Aprilia RS 125, 2006
Honda cbr 600rr 2004, banesykkel
Honda VTR 1000 sp1, 2000
Honda cbr 600rr 2004, banesykkel
Honda VTR 1000 sp1, 2000