Fight for MTV!

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Morten

Re: Fight for MTV!

Post by Morten »

haavard.ha wrote:1. Juli fjerner Canal Digital MTV..

MTV har så mye fett.

Tenk på Viva La Bam, Pimp My Ride, Jackass, Wildboyz, Chapelle Show, Dirty Sanchez osv.. :cry:

Fight for MTV
ja vist du regner med alle de programme der ja.. så e det jo kjipt da men f.. så møkje dritt musikk mtv sende da.. bare piss..
MTV ødlegge musikk ...

men de programmene kommes til å bli sendt på en annen kanal da. så vi mister ikke dem da :)
| 2003 Rieju RS1 |

Kjørt hardt
Kjør stil
Kjør fra sivil =)
vega

Post by vega »

vel nå er vi kvitt M(økk)TV så diskusjonen er over..... aldri mere R%B aldri mere pimp my ride å aldri mere jamba frosk helvete som ble vist hver 5 minutt. ahhh livet er herlig :twisted:
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
gilera rp

Post by gilera rp »

Mtv må være den kanalen med mest reprise.. Desidert! De har nye epsisoder, men vil sende de gamle 15 ganger først, hater det!
Kosh

Post by Kosh »

Denne kampanjen må være noe av det mest kunstige jeg har sett. Klarer ikke helt å skjønne at ungdom gidder å jobbe gratis for at en av verdens mektigste TV-kanaler skal slippe å konkurrere med andre kanaler på like vilkår. Det er lenge siden de var en revolusjonerende opposisjonskanal.
V4 fun
vega

Post by vega »

enig de sladder å lager pipe lyder på veldig mange låter å artister de har blitt så konservative at man blir kvalm. musikk er jo også et medium som blir brukt til å vekke massene i politiske å sosiale spørsmål. :smt034 men er det opp til mtv så er det promotion for klær eller hjerneløse sanger der refrenget går igjen å igjen [-(
HD 1340 softail "custom"
Godfather of K1M

Post by Godfather of K1M »

Deilig med UPC-kabel.... med M(asse god musikk)TV å se på!!! :D
Motorhispania RX 2003
vega

Post by vega »

Deilig med UPC-kabel.... med M(asse god musikk)TV å se på!!!
blir så oppgitt av slike utsagn men vi lever jo i et demokrati..... har jeg hatt makta i norge..... vel det har blitt mye :smt021 på de som ikke hører på fornuft :smt029
HD 1340 softail "custom"
ATWindsor
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

vega wrote:vel nå er vi kvitt M(økk)TV så diskusjonen er over..... aldri mere R%B aldri mere pimp my ride å aldri mere jamba frosk helvete som ble vist hver 5 minutt. ahhh livet er herlig :twisted:
Heh, jepp nå har vi "the voice" som har ca 5 musikkvideor de sender om dagen, så de sender hver eneste 8000 ganger i løpet av en dag. Det beste med MTV var at de ikke sendte så mye dølle musikkkvideoer, men hadde masse andre program, der scorer the voice dårligere, men jeg er vel litt spesiell, iogmed at jeg vil ha lite musikk på en musikkanal.

AtW
vega

Post by vega »

vel de kan vel skjæpe seg men det er bare å maile dem å be dem ta affære for jeg tror det er større sjanse at de gjør noe enn om du hadde mailet MTV :wink:
HD 1340 softail "custom"
Mort

Post by Mort »

The Voice sender faktisk enda verre musikk en MTV de spiller jo bare 10 forskjellige rap og RnB sanger hver dag, MTV Hadde i det minste superrock en gang i blant, men jeg må si at canalen med mest bra musikk er NRK2, bare synd at det aldri er noen som stemmer fram de bra sangene på dagtid
mye nedlegg er mye moro
Post Reply