Da får du lukka øya når du ser denne tråden da.
Men husk å åpne dem igjen før du tar løs Duc'en

Ps. var da ikke så veldig stygg nå vel

Det er nok litt feil å tenke slik. Du må også ta med antallet biler på veien i forholdet til antall motorsykler. Da blir ikke tallene helt pene.Lidahl wrote: Så sessongen for sykkel er ca halvparten av den for bil, ganger vi 40 med 2 får vi 80. Med andre ord, hadde sessongen vært helårlig for MC hadde statisikken teoretisk sett logget på rundt 80 drepte, kontra 158 i bil. Er det helt feil å tenke slik? For hvis dette er riktig måte å tenke på så ser det ikke så fryktelig ille ut.
Hehe. Du läser statistik som Fan läser Bibeln, men detta var förhoppningsvis ett skämt.Lidahl wrote: Det ble forresten drept 23 fotgjengere i 2007, over halvparten av den delen motorsykkelister som ikke kjører om vintern, vil det si at det å gå bare er halvparten så trygt som å kjøre sykkel? Om vi fortsetter med den logikken, så kan du jo ha 0,4 i promille på sykkel og enda kjøre like trygt som om du skulle ha traska
Han første der er en kompis av meg, som jeg kjører mye la med! Han har hatt englevakt. Snakket med han før i dag og ingen skader utenom litt mørbanking! Noen har en ekstra skyttsengel tror jegDeauville00 wrote:To som har vært uheldige i bergensområdet idag...
http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article615655.ece
og en som var litt heldigere....
Store matrielle skader, men ingen personskade. Bra sikkerhetsutstyr og god falleteknikk da?
http://www.bt.no/lokallokal/fyllingsdal ... 615912.ece