Bonnis wrote:
Ikke om man ser på de to siste svara
Første personen sa at det finnes scooter og moped. Men uansett, når man ser på hvilken kategori dette er, "moped og scooter" innenfor 50cc, så er det ikke så fryktelig vanskelig å skjønne at det er moped personen ønsker når han spør etter moped. Med litt logikk i huet så skjønner man gjerne også at når man spør etter et merke som KTM og nevner moped så er ikke fyren ute etter en scooter. End of discussion!
Mente du 1 personen som meg eller en annen?
For om du mente meg, så sa jeg at scooter kan være i flere motor størrelser enn 50 ccm og at en scooter ikke var en selvfølgelig moped..
alexanderyi wrote:For om du mente meg, så sa jeg at scooter kan være i flere motor størrelser enn 50 ccm og at en scooter ikke var en selvfølgelig moped..
Mente deg ja. Vet at du sa at det finnes forskjellige størrelser, men du konstanterte en forskjell på scooter og moped, det var det jeg påpekte.
alexanderyi wrote:For om du mente meg, så sa jeg at scooter kan være i flere motor størrelser enn 50 ccm og at en scooter ikke var en selvfølgelig moped..
Mente deg ja. Vet at du sa at det finnes forskjellige størrelser, men du konstanterte en forskjell på scooter og moped, det var det jeg påpekte.
Hvorofr svarte du ikke på forrige innlegget mitt? har du ikke logikk i huet nok eller? men du ville kanskje "ende discussion" for å slippe svare på sånt?