Jeg kommer fra familieselskap, og har fått meg både rødvin og Drambui. Så jeg har det bra
Hvordan gikk det på golfbanen?
Skål! Legger nå inn årene for kvelden, etter en bedre middag med indrefilet av kalv samt lassevis med rar øl (CB, no offence) etterpå.
På golfbanen ble det 31 poeng som jeg er godt fornøyd med på en vanskelig bane som dette er. Ser frem til 2x18 hull i morgen, og selvfølgelig påfølgende barbesøk etterpå! Ha en fantastisk natt til dere som sitter her til lyset slukker, jeg har fått nok for i kveld
Sitter med en boks Arendals. Navnet på hytta vår står på boksen. Så da må jeg jo drikke den når jeg er her. Det står mellom "BRYGGERI" og "0,5l", og det er ikke Hoveodden.
Last edited by Baron von Waffel on 23 Aug 2008 23:22, edited 1 time in total.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Ulvinnen wrote:Så bra at du tar deg tid til å stikke innom baren også fra hytta!
Ulvungen kom hjem og strålte etter dagens tur på Velsederoen.
Dro med PCen og snylter på naboens trådløse nett. Er egentlig bare sjåfør for fem 10.klassinger på tur. Men de oppfører seg så pent at jeg kan drikke opp moderens ølbokser.
Hyggelig at Ulvungen får kjørt litt. Stillstand er ikke bra for Veslederoen.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Ahh, herlig å sette seg ned i baren etter en lang dag med masse golf og utrolig mye øl. Er nå på siste boks med vår venn San Miguel før leggetid og ny runde i morgen formiddag..
OL greit nok, det viktigste var vel at Liverpool vant over 'Boro fire minutter på overtid i dag!
Jeg slapper av med Tuborg og Guitar Hero Så nettopp spillelista på neste Guitar Hero World Tour, og måtte børste støvet av plastgitaren min! Ser faenmeg bra ut! http://en.wikipedia.org/wiki/Guitar_Hero_IV#Setlist
Yes, ble 36 hull på Utsikten golfbane (Kvinesdal) i går. Skal snart ta fatt på en siste runde før jeg setter meg i bilen og håper å rekke Vikingkamp kl 18:00 på stadion. Travel helg men kjekt med en birdie i går formiddag. Ble noe ujevn etter 27 hull og 6 øl, får se hvordan det går med edrugolf i dag.