Hehe..Scotty wrote:Styr milevis unna!!! søk på forumet her ang den sykkelen. Bare søppel.
Ok, forslag til gode 4T'ere til under 30k brukt? Honda CBR er nevnt, men det er sagt at den er for kort for meg på 185cm...
Hehe..Scotty wrote:Styr milevis unna!!! søk på forumet her ang den sykkelen. Bare søppel.
Stusset litt på akkurat det der ja, om at den ble for liten osv...R6-freak wrote:Eks:
http://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... .svl=Bilde
http://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... .svl=Bilde
Jeg trur ikke Honda Cbr blir for liten for deg!
Altså, før et eller annet skjer og jeg må fikse det med skruing og fiksing? Hvorfor skjer det med 2T'ere og ikke 4T'ere da?R6-freak wrote:Er ikke så mye fart å vinne på 2 T når du ikke skal trimme..
Jeg hadde Honda NSR125 i 2 år å var ikke noe tull, så trur nokk du klarer deg igjennom 2 år uten mye skruing!
Nesh, einaste måten å bli tatt på er bremsebånd..Vebjørn wrote:R6-freak wrote:1. jeg må bare kommentere det med trimmen, du får ikke bøter. Du kommer aldri til å bli tatt.. heheMCamatør wrote:Hei!
Hvilken Lett MC tror dere kan passe for meg? Er sånn passe interessert, men har ikke peiling på mekking og fiksing. Står i første omgang mellom 2-takter og 4-takter. Skal ikke trimme, gidder ikke bruke pengene mine på bøter - det er mitt valg, respekter det, ikke kommenter det! Vil ikke bruke så alt for mye penger (en YZF-R125 er for dyr til 42k, for å si det slik), og planlegger å kjøpe brukt.
Tips, forslag eller lignende? I så fall er jeg interessert i å høre de!
2. hvis du ikke skal trimme så ikke kjøp 2-takter
Brukt Honda CBR 125 ligger kanskje rundt 30.000?
Det kommer vel helt ann på hvordan man kjører : P
Hvor mye har den ene hestekreften å si? Har hørt at du får en '06 mod opp i 130, det er nok for meg, hehe..O_o wrote:Bare til informasjon: CBR før 2007 har 13hk, fra og med 2007 14 hk.
Den billigste 4-takteren av godt, kjent merke er vel Yamaha YBR? Men jeg vet ikke hvordan du liker utseendet, dersom du heller mot CBR, RS ol. Koster vel ca. 30k ny.
Den ene hk'en betyr naturligvis lite, men ettersom folk gidder å stresse med trim for nesten ingenting noen ganger vet ikke jegMCamatør wrote: Hvor mye har den ene hestekreften å si? Har hørt at du får en '06 mod opp i 130, det er nok for meg, hehe..
Stilig den YBR'en, ganske tøff faktisk.. Men ikke så racing-preget, og det er jo det jeg egentlig er ute etter. Men ettersom YBR'en koster ca. 30k ny er det vel rom for å finne en godt behandlet brukt for en relativt billig penge.. Har det i bakhodet jeg!
Flere forslag / innspill / råd? Er helt blank på dette her..
YZF'en er driiiitfet, men dyr.. CBR virker mest interessant nå, men det kan fort endre seg.Wilson wrote:Prøv deg fram, men hold deg langt vekke fra china opplegg! har lest endel mc-magasin og endel tester rundt 125 klassene!
i det siste har yzf'n toppet kaket med cbr i hakket rett bak! sier bare 4-takts motor jeg får deg som ikke skal trimme ;D