Jeanette wrote:Huff, den bildeserien der var bare sørgelig Spesielt med siste bildet der den drar ut på sin siste reise..
Det siste bildet er veldig sørgelig,men har hørt noen rykter om at den kanskje skal bygges opp igjen,og da skal man ikke se bort i fra at jeg kanskje kjøper den tilbake.
Desmo-Dude wrote:Det siste bildet er veldig sørgelig,men har hørt noen rykter om at den kanskje skal bygges opp igjen,og da skal man ikke se bort i fra at jeg kanskje kjøper den tilbake.
Ah, den skal kanskje det ja! Trodde også den var på vei til kondemnering..
Gixxerman wrote:Ai, detta blir ikke billig Var bombesikker på at kondemnering bare var forordet her, men...
Takstmannen regnet med mellom 90 000,- og 100 000,- bare i deler + jobb.Fikk tilbud om å kjøpe vraket for 24 000,- ,men har ikke tid til å begynne med et sånt prosjekt,så har kjøpt meg en "moped" så lenge.Askim MC kjøpte vraket.Fikk igjen 111 000,- + 17 500,- for kjøreutstyret.
KinG^KaoZ wrote:Huff da! Så nesten ut som om du ble påkjørt bakfra?
Ble ikke det.Utkjøring i en høyre sving,og de eneste involverte var meg og statens manglende vedlikeholdte asfaltdekke.Fikk ikke med meg helt hva som skjedde etter at jeg forlot salen,men sykkelen tok noen saltoer og landet tydeligvis på hekken.