Men nå....! Dette gjelder ikke bare en person, det er flere som godt kan føle seg truffet!
Jeg begynner å bli MEKTIG lei av at det STADIG er folk som må rakke ned på hva som "er lov" å diskutere, hva som skal diskuteres hvor, og hva som liksom hører hjemme i et mc-forum eller ikke. Spesielt irritert er jeg fordi det til stadig ser ut til å være de samme personene som får dritten slengt etter seg, og det er ofte helt uberettiget!
Jeg sitter her og koker og skjønner ikke hvorfor enkelte har blitt regelrett UKOSLIGE ettersom tiden har gått!
Er det nå dere viser deres virkelige ansikt?
Jeg skammer meg, og blir så lei meg på andres vegne!
Det er ikke nødvendig å sutre så jævlig over hva som blir diskutert bare fordi man kanskje ikke interesserer seg for det samme, og man kan i hvertfall holde seg for god til å klage over sånt i BLOGGENE til folk, som faktisk er åpne for å prate om hva man vil!
Nå får dere pokker meg gi dere!
Hold dere ute fra alle andre forum enn de fagrelaterte da, hvis det plager dere så veldig at folk snakker om andre ting enn sykkel!!
Faen jeg blir så provosert!
Og stenges jeg ute pga denne tråden, så får det bare være, for jeg vil ikke være medlem av et forum hvor medlemmer oppfører seg sånn og forsurer miljøet på forumet til de grader!
Jeg pleier ikke å åpne munnen om slikt som dette, men nå er det nok! Det er kanskje på tide at NOEN sier noe!