Noen som følger med på hva som skjer i England og PL?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
FV

Noen som følger med på hva som skjer i England og PL?

Post by FV »

Nå er det jo kun en god time igjen før overgangsvinduet stenger, noen som følger med på hva som skjer?

http://www.justin.tv/eminem152ndpage

Fin link med direktesending fra SkySports.
Kjitta8648
MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.

Re: Noen som følger med på hva som skjer i England og PL?

Post by Kjitta8648 »

Manchester City har fått kongelige eiere.
http://www.zrxocboard.com/board/index.php

"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
FV

Post by FV »

Kjitta8648 wrote:Manchester City har fått kongelige eiere.
Noe som gjorde at de plutselig fikk råd til å betale over 300 mill. kr for Robinho!
Arsenal er ferdig med sine kjøp, men hjelpe meg så spennende dette er!
slem
MC: Yamaha FZ6-S 2006

Post by slem »

Alt gikk vel ikke helt som det skulle med mine røde helter men vi fikk da landa noen veldig bra navn før de stengte butikken i natt. Litt skuffet over at Pennant ikke var fornøyd med betingelsene han fikk tilbudt og dette vil nok også reflekteres i spilletid fremover.

Uansett, vi er i gang med nok en spennende sesong i verdens flotteste liga!

- You'll never walk alone -
Pga manglende interesse er neste år avlyst.
FV

Post by FV »

slem wrote:Alt gikk vel ikke helt som det skulle med mine røde helter men vi fikk da landa noen veldig bra navn før de stengte butikken i natt. Litt skuffet over at Pennant ikke var fornøyd med betingelsene han fikk tilbudt og dette vil nok også reflekteres i spilletid fremover.

Uansett, vi er i gang med nok en spennende sesong i verdens flotteste liga!

- You'll never walk alone -
Det trenger jo ikke nødvendigvis være så store navn for at det skal være gode spillere, det er jo Arsenal ett godt eksempel på.
Så har jo L'pool noen spennende spiller som de har sikret seg tidligere i sesongen og året før. Keane og Torres bl.a kan bli en skikkelig målfarlig duo. Skuffende om Pennant ikke får spille, hjertet banker jo fortsatt for en tidligere Gooner.
slem

Post by slem »

Spearing så spennende ut da han var på Ullevål, og har satt seg som målsetning om å være god nok til å sitte på benken et par kamper i denne sesongen. Tror at hvis han jobber så kan det godt være han får mer enn det, og kan bli farlig for fremtiden. Keane er absolutt spennende og når han og Torres finner tonen så tror jeg vi snakker det farligste angriperparet i England...

Ååå ubeskrivelig følelse når Premier League er igang igjen.
FV

Post by FV »

Kjipt at Torres og Gerrard er ute i 3 uker da ;) Kan bli skjebnesvangert.
slem

Post by slem »

Spesielt hjemme mot United neste helg...
Marte
MC: MC-løs :(

Post by Marte »

slem wrote:- You'll never walk alone -
Image
- Bare Marte -
Maverick
MC: 03' Honda NSR

Post by Maverick »

Følger mye med på PL, der Liverpool er laget. Men det som skjer i City nå, synes jeg rett og slett er å ødelegge sjarmen PL en gang hadde. De begynner å ligne litt på Chelsea der de prøver å kjøpe seg gode, med blandt annet budet på Torres rett før overgangsvinduet stengte, som lød på 50 millioner euro. Dette blir helt feil, da de også snuser på C.Ronaldo og Fabregas.

Utenom det håper jeg og tror LFC kan gjøre det godt i år, selv om nå Torres og Gerrard kan få det vanskelig med å nå United kampen. Så jeg håper dette blir en kjempe spennende sessong med mange flotte kamper! :D
Image
- Honda NSR 2003
FV

Post by FV »

Ser ut som at Gerrard kanskje blir klar til helgen de har United.

Når det komme til kjøpelag i PL så er det vel ikke så mye vi kan gjøre med det. Eneste alternativet blir vel å slutte å se fotball, siden det faktisk er vi som delvis er med på å betale for dette gildet.
Av de fire store så er vel Arsenal de eneste som ikke bruker svimlende beløp på å kjøpe store navn, men heller kjøper unge talenter. Men tro meg at jeg har fått høre det mange ganger. "Arsenal har jo ikke en eneste engelskmann på laget!"
Ta feks Walcott. Som 16-åring så kostet han 110 millioner kr, altså en engelsk jr-spiller. Så kan man sammenligne Adebayor som kostet hva, ca 20?
Det er alt for dyrt å hente engelske talenter, og når man som nordmann sitter hjemme i stua å klager over at det er alt for få engelske spillere i ligaen blir for drøyt etter min mening :)
Post Reply