Forbannet innlegg til ALLE, om miljøet her!

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Locked
Attila
MC: '98 Yamaha YZF R1
Bil: '01 Mercedes Benz C200 Kompressor:)

Re: Forbannet innlegg til ALLE, om miljøet her!

Post by Attila »

tHaWuLf wrote:Normalt pleier blogging på dette forumet ikke være der jeg legger mesteparten av min sjel i, men etter å ha lest innleggene i tråden det refereres i blir jeg oppgitt. Det er mange her på forumet som mangler modenhet mellom ørene til å ikke hakke løs på andre personer, og jeg forstår shorty veldig godt. Man bør tenke på forumet og generelt i livet at man bør gjøre mot andre som man vil at andre skal gjøre mot seg.

Jeg husker da jeg kom hit på forumet, fikk jeg hard medfart her på forumet pga at jeg kjører scooter. Da blir man hakkekylling, og da blir det en slags pubertal skitkasting mellom de som kjører R-sykkel og de som sees på som mindreverdige (i dag har jeg ikke noe problemer med dette, men bare ment som et eksempel på hva folk kan finne på å skrive tåpelige innlegg om). Det er flere av de samme aktørene som Shorty reagerer på, som i dag melder seg med usaklige kommentarer og liten takhøyde. Dette forumet består 90% av drittunger, i alle aldre, og det får man ikke endret på. MC er en hobbysport for folk som ønsker å demonstrere noe ofte, og da havner man ofte med en slags uheldig personlighet som viser seg i form av tøff tone. Man kan ikke forvente noe mer i et slikt forum, for de som dyrker MC-interesse er i all hovedsak enkle personligheter som svinger med kølla og slenger med kjeften. Her på forumet er det nytteløst å være moralist. På et forum som dette sitter alle bak datamaskinen og er "tøffe i trynet", og enkelte av forummedlemmene her dyrker sitt eget ego og ønsker å markere avstand mot alt som man finner teit. Jeg synes hele tråden og innholdet om "kinamaten" er en god illustrasjon på mangel på takhøyde.

Hvor er en moderator når man trenger en ? På et forum bør man forsøke å holde seriøsiteten oppe og heller glede seg over andres innlegg og erfaringer, snarere enn å rakke ned på andres meninger og erfaringer. Moderasjon er stikkordet her! Men, det er mange eksempler på høy temperatur på forumet, og jeg ber alle om å heller legge ned stridsøksen enn å bidra til uhyggelig tone. Det er det siste dette forumet trenger. Spre glede og gjør dette til et hyggelig forum! Trenger man å få ut aggresjon og spydigheter, velg et annet forum.

=D>
Godt skrevet!
Håper moderator kan gå igjennom hva jeg har skrevet og be meg slutte å skrive om "ikke mc relaterte ting"
Dette er tross alt "et mc-forum" :roll:
P.S.
Hilser en scooter på meg, hilser jeg tilbake, selv om jeg kjører R1.
Det kalles for høflighet! ;-)
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
Image
Ulvinnen
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km

Post by Ulvinnen »

Shortybebeh wrote:
Men jeg må også legge til igjen at jeg beklager at du blir brukt som eksempel Ulvinnen, og at du antakeligvis får et stort sjokk når du ser denne diskusjonen... Og så må jeg legge til, selv om det er innlysende, at dette er MINE oppfatninger og meninger og ikke Ulvinnens (for de vet jeg ingenting om). Så selv om jeg nevner Ulvinnen betyr ikke det at hun oppfatter dette på samme måte som meg.
Jeg bråvåknet litt når jeg kom inn på forumet i dag, ja. :D
Men kjære Shorty, jeg skjønner at det var nærliggende å bruke meg som eksempel, det går helt fint. *Klem*

Visst har jeg merket at Bimma og AJ stadig sparker etter meg, det har ikke vært til å unngå. ;-) De har jo vært temmelig iherdige, det skal de ha.

Jeg ser at noen her etterlyser at jeg skal forsvare meg mot dem. Men det er jo akkurat det de vil. De ønsker oppmerksomhet, så de virkelig kan blåse ut. Så jeg har lagt meg på ignoreringslinjen i stedet, og håpt at de skulle gå lei når de ikke fikk noen respons.

Jeg har prøvd å svare Bimma en gang, i planleggingstråden til Mjøsa Rundt. Men da tiltet dama helt, og sånt kommer det sjelden noe godt ut av.

http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php? ... 05#p190766

At AJ siden har hengt seg på Bimma og sparker som best han kan... Vel, det sier jo mest om ham, ikke sant?

Jeg fikk et veldig godt råd fra BanditBiker for flere år siden, da sa han til meg: "Velg med omhu ut hvem du lar deg såre og fornærme av." Det har jeg hatt god nytte av, og hverken AJ eller Bimma står på den listen. Men de kan bli litt småslitsomme i lengden, da.
Last edited by Ulvinnen on 02 Sep 2008 08:07, edited 1 time in total.
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

No har denne tråden sklidd ut til det usannsynlige!

Men for å være helt ærlig så sitter jeg igjen å syns Ulvinnen faktisk gjør seg fortjent til litt blæst sin vei!
Etter en liten episode vi hadde tidligere her inne hvor jeg fikk kastet i trynet at JEG !!! var grunnen til at banditbiker hadde forlatt forumet for en stund.

At JEG, hadde lagt meg etter han over alt og gjort mitt ytterste for å plage han. Og de eksemplene som ble dradd frem av ulvinnen der jeg liksom hadde vært ute etter han var jo bare vås! Men er lett å la seg lure av enkelte innlegg. kommer helt an på hvem som leser de og hvordan de tolker meningen! Jeg var fast bestemt på å forlate forumet selv. Slikt ble bare for dumt.

Å den stadig negative trenden med at enkelte har tatt fullstendig over styringa og liksom skal bestemme!? gjorde ikke saken noe bedre. Så jeg fant ut, faen heller. Selv om det er folk her inne jeg egentlig ikke tåler trynet på! Selv om jeg ikke har møtt de In real life! Så er det såpass mye alrighte folk her at uvenn lista ble oppdatert og jeg ble værende.

No har jeg tråkket på noen tær i løpet av min tid her inne. Det gjør vi alle. Noen har sikkert ett syn på meg som jeg kanskje helst vil være uviten om. hehe, men hvis noen føler seg tråkket på, hengt ut eller føler at det er litt blæst.

Ha nå FOR FAEN vett nok til å si ifra selv. Send en pm til vedkommende, ikke oppfør dere som små drittunger i 14tiss alderen som tar seg ett par måneder ferie fra forumet og får andre til å syte for seg!

MVH
-Thomas / Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Ulvinnen
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km

Post by Ulvinnen »

LordShaft, du etterlyser PM. Det var det jeg sendte deg angående BanditBiker, var det ikke?

Jeg sendte deg den PM-en for å ikke henge deg ut på forumet. Men grunnen til at du fikk den PM-en skyldtes en misforståelse. Hadde jeg visst at du trodde det var Bandit, ikke Banditbiker som ble etterlyst, så hadde du ikke fått den.

At du senere går ut offentlig med innholdet i PM-er, gjør at det ikke er vits i å henvende seg til deg privat.
thomanil
MC: På drømmestadiet foreløpig...

Post by thomanil »

En liten avsporing vedrørende det å holde fin tone på nettforum generelt.

Jeg er veldig fersk på dette forumet, men har litt mer fartstid andre steder. Har etterhvert funnet et kjekt virkemiddel: undertegn (dvs lag profil-signatur) med ditt fulle navn.

Det er selvfølgelig ikke i nærheten av å snakke med personer ansikt til ansikt, og noen har helt berettiget grunn til å la være å utlevere seg med fullt navn. Men å tilkjennegi seg med navn kan gi en ekstra liten dytt i retning selvmoderering og saklighet, siden du må stå for det du skriver i litt større grad enn du ellers ville gjort.

På noen forumer oppfordrer moderatorene de verste problembarna (men også alle andre) om å begynne å underskrive med navnet sitt. Jeg mistenker at det gjør noe med stemningen også utenfor "konflikt-trådene". Personlig tenker jeg meg iallfall om en ekstra gang før jeg skriver noe syrlig, krasst eller mulig feiltolkbart, siden jeg ikke sitter anonymt og trygt bak et forum-nick.

Bare en tanke, ikke noe mer. :)
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Post by supermons »

thomanil wrote: Jeg er veldig fersk på dette forumet, men har litt mer fartstid andre steder. Har etterhvert funnet et kjekt virkemiddel: undertegn (dvs lag profil-signatur) med ditt fulle navn.
Har sett mange gjør det, eller understreker en seriøs post med å signere med navn. Grunnen til at jeg ikke på noen måte vil oppgi mitt fulle navn eller hvilken bydel jeg bor i på nett er rett og slett at jeg vil ha sykkelen min for meg selv. Jeg føler meg på ingen måte anonym, da det ligger flerfoldige bilder av meg på forumet her. Men etternavnet, adressen og telefonnummeret ferdes heller på pm til de som trenger det enn fritt tilgjengelig for alle med internettilgang.

Jeg er godt mulig en av disse koz&klemz-bloggerne som nevnes, men for å være ærlig, så liker jeg det sånt. Jeg gidder ikke være på et mc-forum for å skrive lange saklige diskusjoner om alt mulig, jeg er her for å ha det gøy. Og er det ikke litt det mc-miljøet handler om? Med unntak av en del grupperinger som prøver å være tøffest mulig, så kjører vel de fleste mc fordi det er gøy eller fordi de liker det? Jeg vil være her på forumet fordi det er gøy eller fordi jeg liker det. Enkelt og greit. Til de som skulle lure på takhøyden i bloggen min, så gjelder Kardemommeloven og TenkTrykkTal ;) Ellers er både koz&klemz og annen villblogging tillatt for min del.

Men jeg savner litt Kardemommeby-følelsen som var på forumet tidligere, og velger å heller lese mindre eller hoppe over enkelte tråder. Enkelt og greit. La oss unngå å la dette bli enda likere Bike-forumet, som er fullt av personangrep og andre kjipe ting.

Koz&klemz til alle som vil ha det ;)
Attila

Post by Attila »

Kos og Klemz tilbake :lol:
Image
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Post by supermons »

Attila wrote:Kos og Klemz tilbake :lol:
\:D/
Shotgunrider

Post by Shotgunrider »

Kommunikasjon er vanskelig, og skriftlig kommunikasjon er veldig vanskelig. Når man prater sammen i RL kan man se ansiktsuttrykk og kroppsspråk, og man kan gestikulere, blunke og fnise, slik at det blir veldig klart hva man mener. Når man skriver, er det nyttig å sette hjernen i gir før man gir gass til fingrene.

Man kommer langt med alminnelig folkeskikk, og man kommer enda lenger dersom man husker på at det enkelte tar som en skikkelig god spøk, kan andre ta veldig ille opp. Så lenge man ikke kjenner forfatter godt i RL, bør man utvise varsomhet og ha litt respekt for at ting kan leses og tolkes på mange måter.

La meg illustrere med en del av et innlegg tatt fra en annen tråd:
Jeg har stort sett hatt gode erfaringer med maten under mine opphiold i Kina, men ikke alltid [-( . Og jeg har IKKE spist på turistrestauranter (maten ble ofte inntatt på et eller annet horehus... ;-) )
Et svar som noen kanskje vil le seg fillete av, er "Jasså, var du der i jobbsammenheng?" Personlig ville jeg aldri ha skrevet det, for forfatter kan bli veldig såret, kanskje fornærmet, kanskje lei seg, eller kanskje syns at det var et tilsvar med humor og snert. Kanskje ville svaret gitt alle over nevnte reaksjoner, etter hvilket humør forfatter var i da h*n leste svaret. Siden jeg ikke kjenner forfatter og ikke aner hvordan h*n tenker, svarer jeg ikke slik. Jeg kunne derimot tenkt meg å spørre hvorfor forfatter frekventerte denslags etablissementer, og forhåpentligvis formulert meg på en nøytral, ikke-støtende måte.

Videre tenker jeg at forumet her er veldig brukerstyrt. Forumet har flere klart definerte underforum, og det er innlysende selvforklarende. Jeg har sett admins-teamet gripe inn og stenge "doble" tråder eller flytte tråder postet i feil forum, men jeg har ikke sett noen tydelige føringer på f.eks. hvordan bloggene burde benyttes. Det tolker jeg dithen at bloggen kan benyttes til både MC og andre interesser som brukeren har. Vi er summen av alle fasetter i livet vårt, og en blogg som forteller om både MC og annet som forfatter ønsker å dele, gjør at jeg føler meg beæret over å bli inkludert i forfatters dagligliv.

Et forum er summen av de aktive brukerne. Hvilke brukere man ønsker skal være aktive, er et spørsmål jeg gjerne vil få svar på. Jeg antar at et MC-forum ønsker MC-interesserte, uansett alder, kjønn, rase eller tro. Når mange mennesker blir samlet på ett sted, enten i RL eller VL, vil man etter hvert møte konflikter. Sånne hendelser gjør at man får renset luften. Her kunne jeg ønske at vi mennesker ville lære litt av dyrene. Dersom en hest blir tråkket for nære, blir inntrenger satt på plass øyeblikkelig, og så begynner de to på null igjen. Ingen sårede følelser.

Ja, dette var mine tanker rundt denne tråden. Om noen har orket å lese seg igjennom innlegget mitt, som kanskje ble vel langt, håper jeg at jeg har vært klar i talen og at jeg ikke har tråkket på noens følelser.
- Vi er på god vei til å ødelegge det vi har av luft, vann og jordbunn. Det eneste vi tar ordentlig vare på er asfalten. Bill Vaughan
alexanderyi
MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R

Post by alexanderyi »

Nå har ikke jeg lest de noe mer en de 2-3 første innlegga, men må si meg enig med trådstarter..

Mange som skal "ståover" en her og si hva som er bra og hva som er dårlig..

Folk som driver med rasakjøring og skryter av det er en ting men resten spiller liten rolle for meg..

Og ja, tror en del ble truffet :)
Speedy Gonzales
MC: Z1000 08

Post by Speedy Gonzales »

Forstår ikkje en dritt eg :roll:

Skjønner ikkje at folk gidder å bruke energi på ett problem som egentlig er veldig enkelt å løse (min mening)

Moderator må se til at seriøsiteten i mc relaterte innlegg blir ivaretatt, og hva som blir skrevet i blogger og i andre tråder er det vel bare til å holde seg unna om en ikkje liker det eller finner det interessant ??

Alle som har vært her en stund har vel noen personer de ikkje liker og sikkert folk som ikkje liker deg, selv har eg noen eg prøver å holde meg unna og eg tror nok ganske sikkert at etter mitt geniale innlegg om at alt var bedre før i tiden har eg sikkert noen som ikkje setter meg så høyt på listen heller ;-)

Get over it and live on! 8)
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Bimma
MC: 2008 BMW F800ST

Post by Bimma »

Bimma wrote:
Shortybebeh wrote:Nå som du bokstavlig talt skriver at du setter pris på oppriktighet så tør jeg være såpass direkte at jeg innrømmer at jeg ofte tar noen av dine innlegg like så negativt som jeg har gjort med noen av AJ (og flere) sine. Men det tror jeg du vet, ettersom du fikk litt hard medfart den gangen du kommenterte de veldig godt planlagte turene som enkelte av oss setter pris på, fordi du er mer av den spontane typen.
Jeg synes også at du har vært veldig krass på nett, og det har sjokkert meg, fordi du var så hyggelig når jeg møtte deg. Du vet nok at jeg også her tenker på dine krasse innlegg mot Ulvinnen, som ikke har vært enkelttilfeller. DU ser nok på det som å være "klar i talen, ærlig, oppriktig, direkte", jeg tolker innleggene dine støtende, sårende og uempatiske. Det betyr absolutt ikke at jeg ikke liker deg som person, men vi to har en helt forskjellig oppfatning av hva som er klar tale og hvordan man skal legge fram denne klare talen for at flest mulig skal forstå hva vi mener, uten at noen tar det ille opp.
Jeg har mye jeg gjerne skulle kommentert om det du skriver her, men de kommentarene tror jeg bør vente til vi kan ta en prat ansikt til ansikt. Jeg tror IKKE hverken du eller Ulvinnen ønsker å lese mine meninger om den saken i et åpent forum... :shock: Og Ulvinnen er hjertelig velkommen til å joine oss :) . Nå som hun endelig har fått lappen på mc, så kan hun jo til og med komme helt på egenhånd.... :smt023
Jeg henviser til ovennevnte innlegg, der jeg kom med tilbud om å møtes og få satt ord på frustrasjonene. Og jeg mener fortsatt det blir feil å fortsette denne diskusjonen med de impliserte partene på åpent forum!
[-X
Ulvinnen wrote:
Shortybebeh wrote:
Visst har jeg merket at Bimma og AJ stadig sparker etter meg, det har ikke vært til å unngå. ;-) De har jo vært temmelig iherdige, det skal de ha.

Jeg ser at noen her etterlyser at jeg skal forsvare meg mot dem. Men det er jo akkurat det de vil. De ønsker oppmerksomhet, så de virkelig kan blåse ut. Så jeg har lagt meg på ignoreringslinjen i stedet, og håpt at de skulle gå lei når de ikke fikk noen respons.

Jeg har prøvd å svare Bimma en gang, i planleggingstråden til Mjøsa Rundt. Men da tiltet dama helt, og sånt kommer det sjelden noe godt ut av.

http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php? ... 05#p190766

At AJ siden har hengt seg på Bimma og sparker som best han kan... Vel, det sier jo mest om ham, ikke sant?

Jeg fikk et veldig godt råd fra BanditBiker for flere år siden, da sa han til meg: "Velg med omhu ut hvem du lar deg såre og fornærme av." Det har jeg hatt god nytte av, og hverken AJ eller Bimma står på den listen. Men de kan bli litt småslitsomme i lengden, da.

Ulvinnen, du er tydeligvis ikke interessert i å ta denne praten, du finner det tydeligvis mer behagelig å sitte hjemme i stua og taste, enn å se meg inn i øynene over en kaffekopp. :roll: . Men invitasjonen står ved lag, håper at du benytter deg av den en dag når du har fått tenkt deg litt om. Bare vent til etter at syklene er parkert for vinteren, akkurat nå er det kjøring og livet på to hjul som prioriteres..! :smt023

Jeg har IKKE tenkt å synke ned til ditt nivå og komme med mine personlige meninger om deg her på ei åpen side, såpass respekt viser jeg da andre mennesker. Selv om det klør i fingrene og jeg kan komme med haugevis av eksempler på kommentarer du har skrevet rundt omkring på forumet som har resultert i at du har måttet tåle litt ironi fra min side..... 8)

Jeg fikk meg forresten en god latter her da jeg leste dette :
Ulvinnen wrote:Jeg har prøvd å svare Bimma en gang, i planleggingstråden til Mjøsa Rundt. Men da tiltet dama helt,
.......hehehe :lol: En roligere person enn meg skal man vel lete lenge etter, og å "tilte" var et morsomt ord....... :smt042 :smt043 :smt082

Nå anser jeg meg som ferdig med å ha luftet mine synspunkter i denne tråden, så får andre som har mere på hjertet få muligheten de også.... :lol:
Jeg synes det er flott at medlemmene kan ha en slik ordveksling som dette i ny og ne [-X , det tror jeg også moderatorene ser viktigheten av.

Avslutningsvis vil jeg gjerne formidle at jeg IKKE kommer til å endre min måte å skrive på her på forumet. Jeg vil fortsette å skrive seriøse turreferater, legge ut masse bilder, villblogge og skrive litt ironisk når jeg føler at det er på sin plass. Dersom dette ikke tolereres av moderatorene, får jeg heller tåle å bli utestengt fra forumet. Jeg vet at det finnes mange bikere rundt omkring som uansett gjerne fortsetter å lese referatene mine andre steder.. Men jeg anser moderatorene til å være såpass fornuftige mennesker, at de ser at mangfoldet er noe et forum trenger for å overleve. \:D/ \:D/ \:D/
Last edited by Bimma on 02 Sep 2008 14:17, edited 1 time in total.
BLOGGEN MIN ligger her: http://blogg.mc-tourer.com/#home

Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Bimma
MC: 2008 BMW F800ST

Post by Bimma »

For ordens skyld ønsker jeg helt til slutt å oppklare noe som kanskje ble oppfattet feil.... :-k
Shotgunrider wrote:
Jeg har stort sett hatt gode erfaringer med maten under mine opphiold i Kina, men ikke alltid [-( . Og jeg har IKKE spist på turistrestauranter (maten ble ofte inntatt på et eller annet horehus... ;-) )
Et svar som noen kanskje vil le seg fillete av, er "Jasså, var du der i jobbsammenheng?" Personlig ville jeg aldri ha skrevet det, for forfatter kan bli veldig såret, kanskje fornærmet, kanskje lei seg, eller kanskje syns at det var et tilsvar med humor og snert. Kanskje ville svaret gitt alle over nevnte reaksjoner, etter hvilket humør forfatter var i da h*n leste svaret. Siden jeg ikke kjenner forfatter og ikke aner hvordan h*n tenker, svarer jeg ikke slik. Jeg kunne derimot tenkt meg å spørre hvorfor forfatter frekventerte denslags etablissementer, og forhåpentligvis formulert meg på en nøytral, ikke-støtende måte.
Det er vel egentlig ingen som har noe med med HVORFOR jeg frekventerte denslags etablissementer, men siden du tydeligvis lurer på det, skriver jeg gjerne en forklaring.... 8)

Jeg seilte noen år i utenriksfart som kjølemaskinist, og jobbet av den grunn i maskinen som eneste jente sammen med gutta. Livet til sjøs hadde noen skrevne, og noen uskrevne regler som man raskt ble en del av. En av de uskrevne reglene var at maskingjengen gikk samla på land når båten lå under land. Dette inkluderte også turene innom horehusene. :)

Innlegget mitt var IKKE ment som et forsøk på å være morsom, det var bare FAKTA.
Og når har det blitt forbud mot å referere til sannheten og faktiske hendelser her på forumet...?? :-k

Nå synes jeg folk må slutte å være så hårsåre her inne. Ellers tror jeg nesten moderatorene snart blir nødt til å distribuere en MEGET detaljert brukerveiledning til samtlige medlemmer.... :|

Nå er uansett siste ord skrevet herfra i denne tråden, nå har jeg viktigere ting å ta meg til. Kjøre sykkel f.eks. ......?? :lol: :lol: :lol:
BLOGGEN MIN ligger her: http://blogg.mc-tourer.com/#home

Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Ulvinnen wrote:LordShaft, du etterlyser PM. Det var det jeg sendte deg angående BanditBiker, var det ikke?

Jeg sendte deg den PM-en for å ikke henge deg ut på forumet. Men grunnen til at du fikk den PM-en skyldtes en misforståelse. Hadde jeg visst at du trodde det var Bandit, ikke Banditbiker som ble etterlyst, så hadde du ikke fått den.

At du senere går ut offentlig med innholdet i PM-er, gjør at det ikke er vits i å henvende seg til deg privat.
Jeg har ingen problem med å bli "hengt ut" på forumet. Jeg er som jeg er og lar gjerne andre få ta del i det hvis jeg gjør noen urett eller er direkte ufin mot noen.

Men det som ble ytret i dine pm, var helt latterlig! Og at jeg går ut med det offentlig er vel ingen som tar skade av bortsett fra kanskje deg!
Og hvis det er andre eller flere som føler seg forfulgt eller trakkasert av meg gi meg en lyd og forklar hva som er problemet og jeg skal ta det til etteretning!

Mvh
-Thomas-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Attila

Post by Attila »

Jeg vil bare få spørre:
Er det ikke normalt at man i tråder vedrørende "verksted" og "Tung sykkel" prater om akkurat det?
I blogger blir det gjerne om litt mere private ting som; opplevelser, hendelser og personlige følelser?
Noen ganger ifm MC, andre ganger ifm reiser eller nærmiljøet.

Går det ikke an å fortsette med det?
Så kan de som ønsker å skrive om MC-mat, MC-olje, MC-dekk og MC-klær gjøre det på de trådene som er dedikert for det.

Blir liksom helt teit om noen kommer inn på en hvilken-som-helst blogg og arresterer noen for å ikke prate om MC.

Jeg spør, ettersom jeg har fått inntrykk om at jeg skal/burde la vær å ytre meninger om annet enn kun MC.
Image
Locked