tHaWuLf wrote:Normalt pleier blogging på dette forumet ikke være der jeg legger mesteparten av min sjel i, men etter å ha lest innleggene i tråden det refereres i blir jeg oppgitt. Det er mange her på forumet som mangler modenhet mellom ørene til å ikke hakke løs på andre personer, og jeg forstår shorty veldig godt. Man bør tenke på forumet og generelt i livet at man bør gjøre mot andre som man vil at andre skal gjøre mot seg.
Jeg husker da jeg kom hit på forumet, fikk jeg hard medfart her på forumet pga at jeg kjører scooter. Da blir man hakkekylling, og da blir det en slags pubertal skitkasting mellom de som kjører R-sykkel og de som sees på som mindreverdige (i dag har jeg ikke noe problemer med dette, men bare ment som et eksempel på hva folk kan finne på å skrive tåpelige innlegg om). Det er flere av de samme aktørene som Shorty reagerer på, som i dag melder seg med usaklige kommentarer og liten takhøyde. Dette forumet består 90% av drittunger, i alle aldre, og det får man ikke endret på. MC er en hobbysport for folk som ønsker å demonstrere noe ofte, og da havner man ofte med en slags uheldig personlighet som viser seg i form av tøff tone. Man kan ikke forvente noe mer i et slikt forum, for de som dyrker MC-interesse er i all hovedsak enkle personligheter som svinger med kølla og slenger med kjeften. Her på forumet er det nytteløst å være moralist. På et forum som dette sitter alle bak datamaskinen og er "tøffe i trynet", og enkelte av forummedlemmene her dyrker sitt eget ego og ønsker å markere avstand mot alt som man finner teit. Jeg synes hele tråden og innholdet om "kinamaten" er en god illustrasjon på mangel på takhøyde.
Hvor er en moderator når man trenger en ? På et forum bør man forsøke å holde seriøsiteten oppe og heller glede seg over andres innlegg og erfaringer, snarere enn å rakke ned på andres meninger og erfaringer. Moderasjon er stikkordet her! Men, det er mange eksempler på høy temperatur på forumet, og jeg ber alle om å heller legge ned stridsøksen enn å bidra til uhyggelig tone. Det er det siste dette forumet trenger. Spre glede og gjør dette til et hyggelig forum! Trenger man å få ut aggresjon og spydigheter, velg et annet forum.

Godt skrevet!
Håper moderator kan gå igjennom hva jeg har skrevet og be meg slutte å skrive om "ikke mc relaterte ting"
Dette er tross alt "et mc-forum"

P.S.
Hilser en scooter på meg, hilser jeg tilbake, selv om jeg kjører R1.
Det kalles for høflighet!