"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
- Miguel de Unamuno Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
Jalmar wrote:Forøvrig vil jeg melde at du har valgt riktig sykkel-merke. At de fleste andre har valgt feil, kan jo ikke vi noe for.
Hjertens enig.
Har man Kawasaki, har man alt man trenger. Fantastiske evighetsmaskiner. Uovertruffen kvalitet. Det finnes vel egentlig ikke ord som fullt ut beskriver hvor fantastiske disse maskinene er. Så får jo andre kjøre hva de vil. Hvis det de har virker i det hele tatt da.
Dette er selvfølgelig bare min helt objektive mening. Men det er helt sant, for jeg har sagt det til mange.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Du må kjøre friskt for å henge på Jalmar. At en Neoplan i 3 etasjer kan gå så fælt i svingene er utrolig, og enda han kjørte han sakte påstod han Riktignok kjørte han uten å ha lastet opp vinterdekkene til Donken,utegrillen og møbler og gressklipperen. Men han hadde nok kjørt fra meg for det. Men en koselig tur var det for meg ihvertfall. Og eksosrørene på Cagge ser ut til å ha blitt kurert for drypperten også, og kalkun stripene er redusert til kylling.
Pollti wrote:Du må kjøre friskt for å henge på Jalmar. At en Neoplan i 3 etasjer kan gå så fælt i svingene er utrolig, og enda han kjørte han sakte påstod han Riktignok kjørte han uten å ha lastet opp vinterdekkene til Donken,utegrillen og møbler og gressklipperen. Men han hadde nok kjørt fra meg for det. Men en koselig tur var det for meg ihvertfall. Og eksosrørene på Cagge ser ut til å ha blitt kurert for drypperten også, og kalkun stripene er redusert til kylling.
Turen var suveren. Og vi fikk løst en hel masse verdensproblemer på kvelden. Jeg behøvde ikke ta med utegrillen, for du hadde jo med deg et komplett kjøkken med gassdrift. Kaffen blei god i hvert fall.
Syns da du holdt god driv på Donnaen gjennom svingene.
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Jalmar wrote:Det er kanskje nettopp Nord-Korea som trenger forumets samlede KOZ & KLEMZ-hilsninger!!! Men ikke hvis de spiser kinamaten til AJTwinn. Den er eksplosiv!!!
Hey!
Ikke mobb kokken min!!! Han lager nemlig verdens beste kinesiske pepperbiff jeg vet om!!!!
KOZ & KLEMZ til kinakokken
Det kan være skummelt å mobbe kinakokker. Da kan man få skikkelig ris.
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Pollti wrote:Syns da du holdt god driv på Donnaen gjennom svingene.
Nei, det var ikke godt driv i svingene i det hele tatt. Merket veldig godt at det er fryktelig lenge siden jeg har kjørt på veier jeg ikke kjenner så jeg tror at alt som kunne feiltolkes ble feiltolket ordentlig godt.
Det gikk merkbart mye raskere i svingene på hjemveien, men de veiene kjenner jeg jo fra år tilbake så da feigepyset jeg ikke ut hele tiden.
Vel, uansett hadde vi ikke dårlig tid. Og der vi kjørte har jeg rusla og kjørt både fort og sakte i 26 år på to hjul.
Hovedsaken var at kalkunstripene blei redusert til kyllingstriper på Cagge.
Så lenge Neoplanen på 3 etager er levert av Kawasaki er det nesten ingen grenser for hvor fort man kan kjøre i svingene. Og går det for fort får man være forberedt på å hoppe av i svingen.
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly