Yes da var man en stolt MC kjører

15 mil første kvelden og mer skal det bli
Hade en liten skummel kjøring i en sving som var 180 grader , så den ikke forens jeg var i svingen den kom bak en sving og masse trær i veien... så kom over på motsatt kjørefelt, fordi jeg bremset opp og ikke la meg ner mer.... ( dum som man var) bare flaks det ikke kom en bil motgående..... den går ikke i glemmeboka..
Og idag morges da jeg skulle til jobb ca 06:30 var det en dust i en audi a3 som jeg lå ved siden av i ett kryss som har fletting etter krysset fra 2 felts til 1 felt, som jeg kjørte forbi og la meg foran. ( ... trur du ikke han blei SINNA

begynte å kjøre tett opp baken min og førsøkte presse seg frem på 1 felts vei.( midtrabatt så går ikke å kjøre forbi i andre kjørefelt)... helt gal... da vi kom lengre frem sånn han kunne kjøre forbi i motsat kjørefelt brende han forbi i ca 90 og vinket med armen... da blinket jeg på han med fjernlys ... så skulle han stoppe men fant ut at det var det ingen vits i på den veien.... Sinnsykt mange tullinger som kjører bil og har lite respekt for mc fører.. man føler som man kjører på en trå cykkel noen ganger...