Men med powercommander går det alt for urent på tomgang/lav RPM.
Vurderer å ta av powercommen, men er redd for at motor skal få for lite bensin - ta skade.
Noen der ute som vet noe om dette?

Dette er noe jeg sliter med også (noe som er irriterende), og det popper og poffer mellom 2500 rpm til 3000 rpm når jeg slipper gassen, men det ser ut som det er noe som er utbredt over hele fjæla av fabrikater og mc'er.Fantomet wrote:Det er ujevn gange v f eks bykjøring som irriterer.
Ja, hvem putrer rundt på tomgang, liksom, hehe ...AJ_Twin wrote:Ok...Fantomet wrote:20hk extra gjør at jeg foretrekker å beholde helanlegget i det lengste..
200hk.![]()
Akkurat som det gjør noen avgjørende forskjell på norske veier med norske fartsgrenser...
Men siden du åpenbart har 'problemer' med å kvitte deg med anlegget og allerede har bestemt deg for å beholde det; hvorfor klage på ujevn gange, da...![]()
Lev med det og ta sjansen på at sykker'n tåler det...
Mulighet for bruke 200hk finns her til lands.AJ_Twin wrote:Det er da voldsomt så hårsåre noen er...Fantomet wrote:Regner med at du (AJ-Twin) da har fått plombert ned din sykkel til 10 hk og at toppfart er 90kmt...
Poenget er ikke å bruke 200hk, men å ha MULIGHET for å bruke!
Når et helanlegg koster mellom 15000-30000 vil man jo helst ikke ta det av igjen uten først å undersøke litt.
![]()
Uansett, sist jeg sjekket så var dataene til sykker'n min ganske mye annerledes enn det du antyder...![]()
Når det gjelder ditt tilfelle:
Undersøke først tror jeg er et greit stikkord...
Muligheten for å bruke 200 HK her til lands? Hvor da?
Men samma det, er man først bitt av effekthysteriet så gjør man muligens noen uoverveide ting, for alt jeg vet, og bør kunne leve med (bi)virkningene...
Mne for å konkludere ut fra de opplysningene du har gitt:
Hjelper ikke PC og Dyno benkkjøring på de problemene du opplever så er det vel ikke så mange andre muligheter enn å sette sykker'n tilbake til original stand...