Må snart få byttet drev og kjede på GSXR'en. Kjede har strukket seg på noen plasser så det er ikke helt komfertabelt å kjøre med.
Noen som har bekjennskap til dette merke?
http://www.non-stop.no/main.php3?PI=info&PNO=14770
eller noe som har et tips for andre typer/forhandlere eller nettsider?
Kjede/drev
Kjede/drev
"If you ain't got no Suzuki motorcycle, you ain't got shit"
Re: Kjede/drev
Afam er helt greit, men selv sverger jeg til D.I.D X-ring 

'05 Honda CBR 1000RR
X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
Søk opp en selger på ebay som heter moto-heaven. der får du sånne kit som det til sykkelen din. kjøpte der til min i vinter. kjørt 1000 mil i år og det holder lenge til. bare husk og be om å få klinke lås og ikke clips lås. betalte drøyt 1000kr når jeg kjøpte det hvertfall.
hmm... jeg må ha noe som holder en stund : p
er litt for hard med gassen så det strekker seg : / også blir det litt clutching opp på bakhjulet osv så kjede får seg litt juling her og der.
er litt for hard med gassen så det strekker seg : / også blir det litt clutching opp på bakhjulet osv så kjede får seg litt juling her og der.
"If you ain't got no Suzuki motorcycle, you ain't got shit"
hvis det holder bra på min 750, holder det nok bra på din 600..
Bare pass på at det er ca 2,5 cm slakk i kjedet. Er det særlig mindre slakk enn dette, er det lett å få punktstrekk.
'05 Honda CBR 1000RR
-
Pass også på at gummidempere i bosset bak ikke er for slitt. Det strekker kjeder som bare f. BTDT.krish wrote:hmm... jeg må ha noe som holder en stund : p