SLIP-ON vfr 750 (1992)
-
- MC: vfr 750 - rc36
SLIP-ON vfr 750 (1992)
Hei! Jeg tester ut dette forumet for første gang... Jeg trenger slip-on potte til en vfr 1992 modell. Har søkt på nettet men ikke funnet noe. Jeg ønsker kommentarer om hvilke type potte folk har erfaring med. Venter spent på svar!!! 

Re: SLIP-ON vfr 750 (1992)
Har en IXIL selv. Grom lyd, dog nokså diskre under 7000rpm
, uten at jeg har noe å sammenligne med på VFR. Den satt på når jeg kjøpte sykkeln. Men du kan visst bestemme lydnivået selv, når du bestiller.

---------------------------------------
Mc står i kjelleboden, stort sett i deler. Blir dullet med og klargjort for en fin vår, med en sykkel som jeg vet er tipp topp. Vinteren er digg sånn sett. Tenker litt på annen farge for lakkering, men tipper jeg prøver å holde den mest mulig original. Håper uansett på et minimum av skruer til overs når sykkeln er klar.
Mc står i kjelleboden, stort sett i deler. Blir dullet med og klargjort for en fin vår, med en sykkel som jeg vet er tipp topp. Vinteren er digg sånn sett. Tenker litt på annen farge for lakkering, men tipper jeg prøver å holde den mest mulig original. Håper uansett på et minimum av skruer til overs når sykkeln er klar.