Hopkins är ute med knä- och ankelskada ja, efter en krasch i Assen. Han hoppas vara tillbaka till Brno.Rimol wrote:Stoner kjørte veldig bra i dag på kvalik med pole posision forran Rossi. Stoner virka ganske overlegen på banen og kjørte sinnsykt bramen noen som vet hvor Hopkins at tatt veien?
syns at jeg har hørt noe om at han har fått en ankel skade elns? noen som vet?
MotoGP tråden - Alt relatert til MotoGP kan diskuteres her
Re: MotoGP tråden - Alt relatert til MotoGP kan diskuteres her
Rossi svarar på frågan om han har någon plan för hur han ska slå Stoner i racet:
`Yes. Start 30 seconds earlier than him.´

`Yes. Start 30 seconds earlier than him.´

Rossi var helt overlegen igår ja. Faktisk det tøffeste løpet på lenge
Jeg småflirte litt da Stoner gikk i grusen 

- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Rossi OG Stoner var helt overlegene i går!Var frisk kjøring av de to ja!Ganske utrolig at det er mulig å kjøre av banen,legge sykkelen ned i grusen og likevel klare en 2.plassGixxerman wrote:Rossi var helt overlegen igår ja. Faktisk det tøffeste løpet på lengeJeg småflirte litt da Stoner gikk i grusen

2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Det var et vanvittig heftig løp
Og det var helt tydelig at Stoner ble stressa bort fra første plassen. Suverent av Rossi 
Men at de to sammen klarte å holde et sånt tempo så lenge var bare utrolig

Men at de to sammen klarte å holde et sånt tempo så lenge var bare utrolig
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
Ja her har det ikke oppdatert noe på lenge ! Vel det har jo vært to suverene løp, sett fra mine "Rossi" øyne
Det har vært litt overraskende å se at Stoner faktisk blir stressa til å begå feil ute på banen. Jeg for min del tror løpet kan være kjørt for han nå, med tanke på sammendraget. Og det er jo synd for Pedrosa sin del. Men nå har han jo skifta til Bridgestone han også, så da blir det etterhvert mer kamp i toppen igjen.
250 løpet på Misano var vel det løpet med mest underholdning på en stund

250 løpet på Misano var vel det løpet med mest underholdning på en stund

Tidligere kjent som FZ6Fazer...
- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Har sett de to siste løpene, selv om jeg håper og tror at Rossi vinner, er det ikke noe gøy når Stoner kjører ut. Det er heller ikke gøy når Stoner stikker ifra og bare kjører sitt eget løp.
Nei, gi meg flere løp som på Laguna Seca, men uten Stoners fall. DA blir det spennende!
Nei, gi meg flere løp som på Laguna Seca, men uten Stoners fall. DA blir det spennende!
Skjønner ikke hvorfor ingen snakker om forige 250 løpet? Virker som alle kun bryr seg om 800 her.
Var jo det beste løpet på lenge, bedre enn noe 800-løp jeg har sett.
Var jo det beste løpet på lenge, bedre enn noe 800-løp jeg har sett.
Noen som så MotoGP-practice nettopp? Kan bli et jævla kult race hvis det regner utover helga, med de vannpyttene som hopa seg opp langs banen. Og vakkert å se på at West kjører på knivseggen, Kawa ftw.
edit: Har nettopp fått meg Get HD; motogp-bildene er veldig vakre og skarpe selv om de bare er oppskalert. Mye bedre enn det jeg har lasta ned hittil!
edit: Har nettopp fått meg Get HD; motogp-bildene er veldig vakre og skarpe selv om de bare er oppskalert. Mye bedre enn det jeg har lasta ned hittil!
Nei, her satser jeg på tørt hvertfall. Blir raskere kjøring av det og ikke slik stakatokjøring som vi så nå tidligere ikveld.
West fra første i regn til siste på tørt ja. Jaja.
Tipper Stoner får vonde drømmer inatt. 7(?) pole positions på rad, og så må han se seg delegert til 2 på toppen av krasjene som sendte ham langt bak Rossi i det siste. Litt press på ham nå..
Tipper Stoner får vonde drømmer inatt. 7(?) pole positions på rad, og så må han se seg delegert til 2 på toppen av krasjene som sendte ham langt bak Rossi i det siste. Litt press på ham nå..
Hva faen skjer ??? Satt og så på 125 som ble rødflagga siste 6 rundene pga regn. Så satte jeg meg ned litt fremfor pc'en og hadde forberedelsene til 250 løpet litt i øyekroken, og nå er det plutselig friidrett ????
Hvor er motorsporten ???
Hvor er motorsporten ???
Valentino Rossi!
Har vi en ny verdensmester allererde om noen få uker?

- Honda NSR 2003
-
- MC: Yamaha YZF 125 R Midnight Black 09!
Hvilke kanaler går MotoGP på? eller må en se fra en utendlansk channel?
EuroSport.. Hvis du har tilgang på BBC (sport?) så sender de også (mye bedre kommentatorer etter min mening).Wilson wrote:Hvilke kanaler går MotoGP på? eller må en se fra en utendlansk channel?