Jeg skal bo i Oslo et par dager og vurderer å kjøre sykkel dit.
Er det noe sted man kan parkere sin MC over natta innomhus, gjerne gratis, i området Oslo-S - Stortinget - Oslo City?
Er slik parkering anbefalt, eller frarådet på det sterkeste?
Parkering i Oslo
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Parkering i Oslo
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Re: Parkering i Oslo
Er det ikke bare å finne ett p-hus det da?
Er gratis mc parkering i parkeringshuset som ligger på Oslo S , på sjøsiden...
Yamaha YZF R1 2003 (x)
Yamaha YZF R1 1999 (x)

Yamaha YZF R1 1999 (x)

- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Men for å stå gratis med MC i parkeringshusene må man finne en plass som ikke kan brukes av biler, og som ikke hindre fremkommeligheten.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
- Galilee
Takk for svar.
Oslo-S er uansett en hundrings billigere enn de andre parkeringshusene i området.
Noen betenkeligheter med å la mc'n stå over natta på sånne plasser? Jeg har hørt om et par mc'r som har blitt hærpa i sentrum, men da på de kommunale mc-parkeringene utendørs.
Oslo-S er uansett en hundrings billigere enn de andre parkeringshusene i området.
Noen betenkeligheter med å la mc'n stå over natta på sånne plasser? Jeg har hørt om et par mc'r som har blitt hærpa i sentrum, men da på de kommunale mc-parkeringene utendørs.
--
- Hunter S. Thompson
- Hunter S. Thompson
Den på Oslo S jeg mener er det egen firkant til mc... Og gratis , med overvåkning. Rett innenfor innkjørselen..
Yamaha YZF R1 2003 (x)
Yamaha YZF R1 1999 (x)

Yamaha YZF R1 1999 (x)

Drar opp igjen denne for de lokalkjente.
Jeg skal til Oslo neste uke, og planen er å ta med MC, på søndag.
Bor på hotell ved slottet, og lurte på om det er noen parkplasser i nærheten (helst gratis) hvor MC'en kan stå noen dager? Parkhus o.l er vel å foretrekke fremfor gateplan.
Tenkte meg en tur til tyrigrava på onsdag, ellers vil den stå stille frem til torsdag kveld.
Bor på hotell ved slottet, og lurte på om det er noen parkplasser i nærheten (helst gratis) hvor MC'en kan stå noen dager? Parkhus o.l er vel å foretrekke fremfor gateplan.
Tenkte meg en tur til tyrigrava på onsdag, ellers vil den stå stille frem til torsdag kveld.
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Parkeringshus på Vika? Nærmeste parkeringshuset jeg kommer på.. Har aldri parkert der selv men..
- Galilee
Jeg endte på parkeringshuset på Oslo S. Der står man gratis om man ikke opptar en bilplass. Bommene er kortet ned så man kommer forbi uten billett, tror dette gjelder alle Europark husenen. Parkeringshuset ved tinghuset C.J Hambros Plass 1. eller Frydenlund parkeringshus er vel nærmeste for deg tror jeg.Deauville00 wrote:Drar opp igjen denne for de lokalkjente.
Husk at mange parkeringshus er helt stengt deler av døgnet.
--
- Hunter S. Thompson
- Hunter S. Thompson
Galilee: Takk for tips.
Supermons: Vika = Q-park? Q-park skulle ha 350,- pr døgn.
Om noen av forumistene her bor sentralt og har plass til en MC, så er det også en mulighet.
Supermons: Vika = Q-park? Q-park skulle ha 350,- pr døgn.
Om noen av forumistene her bor sentralt og har plass til en MC, så er det også en mulighet.