Krangletråden

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Re: Krangletråden

Post by tshansen »

Ja den kommentaren min kan sikkert virke sårende og kan være med å kaste bensin på bålet!

Men jeg har sett meg mektig lei av situasjonen som har oppstått på forumet siste tiden! Det er så mye drittkasting, så mye personangrep, så lite voksen oppførsel at det er til å spy av!

Jeg er også som BB, jeg verner om mine favoritt biter. Å flere av mine favorittbiter har forlatt forumet nettopp pga enkeltpersoner. Jeg stikker lett fram trynet og tåler virkelig å få en på verbal dose mitt i trynet. Nå må dette ta slutt!!

Jeg håper virkelig vi kan få ett lite løft her inne snart, hvis ikke frykter jeg at det blir virkelig utrivelig her inne! Noe det strengt talt ikke trenger å bli!

Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Chris
MC: BMW HP2 Sport

Post by Chris »

Vi er alle samlet her for en og samme grunn... Felles interesse for MC

Ser ikke helt hvorfor krangling akkurat skal være med i dette bildet, kan man ikke bare heve seg over sånt ? Evt. sende en formell PM til personen det gjelder og forklare pent og pyntlig hva en mener, ikke bare blåse alt ut i en felles tråd ?

"Kan ikke alle bare være venner ? :-k " Forhåpentligvis mine første og siste ord i denne saken.
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
boxer wolf

Post by boxer wolf »

LordShaft wrote:Ja den kommentaren min kan sikkert virke sårende og kan være med å kaste bensin på bålet!

Men jeg har sett meg mektig lei av situasjonen som har oppstått på forumet siste tiden! Det er så mye drittkasting, så mye personangrep, så lite voksen oppførsel at det er til å spy av!

Jeg er også som BB, jeg verner om mine favoritt biter. Å flere av mine favorittbiter har forlatt forumet nettopp pga enkeltpersoner. Jeg stikker lett fram trynet og tåler virkelig å få en på verbal dose mitt i trynet. Nå må dette ta slutt!!

Jeg håper virkelig vi kan få ett lite løft her inne snart, hvis ikke frykter jeg at det blir virkelig utrivelig her inne! Noe det strengt talt ikke trenger å bli!

Mvh
-Shaft-
Men det tyder vel på at vi er enige. :-k

At vi nok har forskjellige favoritter får så være. Jeg har bidrat med min andel kommentarer her, men de har utelukkende vært rettet mot personer som nettopp har kommet med drittkasting og sårende kommentarer. Omfanget av drittkastingen fra disse personene er også årsaken til mine kommentarer. Det mener jeg at jeg, og flere med meg, har vært ganske klar på, men ser at det er mange som ikke har klart å få det med seg.
Image
Si det du mener, og men det du sier.
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Ja det virker som vi er enige!

Og om folk ikke er enig i måten de fleste er blitt enig på så la det ligge. De fleste har hatt muligheten til å si sitt nå! Å de som ikke har turt, eller holdt kloklig kjæft klarer nok å fortsette med det!

Nok er nok, jeg vil nødig se flere forlate forumet pga dritt som dette!

Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
SoloTwin
MC: 2004 Moto Guzzi Breva V 750 IE
(X: -98 Suzuki GSXR 600 R - banesykkel, -98 Yamaha DragStar XVS 650 A/Classic)

Kjørte km:
1. ses: ca 12 500 km
2. ses: ca .8 500 km
3. ses: ca .8 500 km
4. ses: ca 11 500 km
5. ses: ca . . . . . 0 km

Årets treff;
Norges treffet - Sortland, Italiensk vårtreff - Verdens Ende, Italiensk høsttreff - Hodalen.

Post by SoloTwin »

Venner og uvenner... Jeg er ikke uvenn med noen så vidt jeg vet... :-k
Slik jeg ser det og definerer det så er jeg uenig med mennesker (eller i saken), og kanskje sterkt uenig, men uvenn? :roll:

Nei, man må skille person og sak.
Man kan gjøre mye dumt, man kan si mye dumt, men er ikke nødvendigvis en dum person for det.

Det er viktig (og noen ganger vanskelig) å skille person og sak.
Vist kan jeg være eitrende forbanne til tider, men det er som regel av en bestemt grunn, nemlig en bestemt sak, og ikke av generelle grunner.

Saklighet og usaklighet er ofte det som skiller det mindre trivelige med det direkte utrivelige.
Spydigheter og sarkasme er usakelig, og heller ikke særlig trivelig.

Meninger er noe alle har, men det gir som regel ingen mening til et innhold eller en sak.
Å argumentere er mye vanskeligere men mye mer saklig og gir innhold til saken.

Men dette skulle vært selvsagt.
Jeg skulle ønske folk her inne i langt mye større grad klarte å forholde seg til sakene og ikke personene.

Og hvorfor gidder jeg å sitte her og diskutere dette egentlig?
Akkurat som flere påpeker, at vi (jeg) gidder. :roll:

Og med det samme har jeg lyst til å nevne kamelene som ble "hovedretten" i en annen tråd her, og jeg sier at jeg ikke er i stand til å spise mine egne kameler simpelthen fordi jeg aldri hadde fått plass! ;)

Image
Image
-04 Moto Guzzi Breva V750IE
X: -98 Suzuki GSXR 600R, -98 Yamaha DragStar/XVS 600 Classic/A
Image Ønsker alle en trivelig mc-sesong!!! Image - BLOGGEN - Image
Kjitta8648
MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.

Post by Kjitta8648 »

Av de 4 fra forumet som jeg har truffet er det vel bare Indianeren som er her fremdeles. De tre andre er AJ, Bimma og Den Røde Fare.
Alle fire er hyggelige folk og det er forhåpenligvis dere andre også. :)

At det kan oppstå uenigheter på et forum som dette er helt naturlig. Vi er alle forskjellig og litt like.
Og godt er det. :D

:mrgreen:
http://www.zrxocboard.com/board/index.php

"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
SoloTwin
MC: 2004 Moto Guzzi Breva V 750 IE
(X: -98 Suzuki GSXR 600 R - banesykkel, -98 Yamaha DragStar XVS 650 A/Classic)

Kjørte km:
1. ses: ca 12 500 km
2. ses: ca .8 500 km
3. ses: ca .8 500 km
4. ses: ca 11 500 km
5. ses: ca . . . . . 0 km

Årets treff;
Norges treffet - Sortland, Italiensk vårtreff - Verdens Ende, Italiensk høsttreff - Hodalen.

Post by SoloTwin »

Bimma er her også, så da blir det 50/50. ;)
Image
-04 Moto Guzzi Breva V750IE
X: -98 Suzuki GSXR 600R, -98 Yamaha DragStar/XVS 600 Classic/A
Image Ønsker alle en trivelig mc-sesong!!! Image - BLOGGEN - Image
Post Reply