Si hva dere vill om deres Lett-, mellom-, tungsykkel:D

Slike tråder finnes fra før, men ser ikke helt poenget. Skrytetråd?apriliars freak wrote:For de som elsker sin Aprilia RS 125+
Dette er lett-mc delen av forumet, og de med mellom- og tungsykkler bryr seg nok fint lite om å sammenligne den med din lille lettsykkel. Det er sikkert ikke mange som gidder si så mye uansett.apriliars freak wrote:Si hva dere vill om deres Lett-, mellom-, tungsykkel:D
Nice Aprilia RS125 Manuel Poggiali du har skaffet deg:PKelso wrote:Kjøpte meg en Aprilia RS125 Manuel Poggiali på fredag
*Bilder her*
Lekker sykkel!Kelso wrote:Kjøpte meg en Aprilia RS125 Manuel Poggiali på fredag
*Bilder her*
sikkert av samme grunn som at det finnes en tråd for yzf-r125?O_o wrote: Slike tråder finnes fra før, men ser ikke helt poenget. Skrytetråd?
Den begynte på en annen måte, men greit for meg altså, var ikke meningen å være grinete. Bare fikk litt følelsen av å ha sett denne (nesten ihvertfall) tråden førøyvind wrote:sikkert av samme grunn som at det finnes en tråd for yzf-r125?O_o wrote: Slike tråder finnes fra før, men ser ikke helt poenget. Skrytetråd?
Ikke for å må diskutere... men den tråden kom når nyheten om yzf'en kom ut...øyvind wrote:sikkert av samme grunn som at det finnes en tråd for yzf-r125?O_o wrote: Slike tråder finnes fra før, men ser ikke helt poenget. Skrytetråd?