Men det skal ikkje vere vanskelig å koble om slik at begge pærene lyser på fjernlys.... men eg ville ikkje hatt begge på nærlys siden fjærnlyset blender motgående biler

Da forstod du ikke helt hva jeg mente. Er det ikke pærer med både nær- og fjernlys i én og samme pære? Tenkte på 2 stk av noen slike... Så kunne det vært 2x nærlys, eller 2x fjernlysMogen wrote:Veit ikke helt med om det går an å bruke bilpærer..
Men det skal ikkje vere vanskelig å koble om slik at begge pærene lyser på fjernlys.... men eg ville ikkje hatt begge på nærlys siden fjærnlyset blender motgående biler
Heh heh, hørtes ut som han stod opp fra feil seng med feil fot eller noe sånt. Uansett, du får tak i det du skal ha på nett. Søk etter "HID conversion kit" hvis du skal ha Xenon. Finnes mange webshoper som har det.CBR - power wrote:OKey,
Var på sånn mc butikk i dag, og de sa jeg jeg ikke kunne ha det, da kommer du bare til å blende oss bilsjaførere, åsså klikka det helt for han. så sånn security kom bort og hjalp meg litt. Det klikka helt for han, enten har han hatt en dårlig dag med kona, eller en dårlig morgen![]()
Så hvis jeg kjøpte det, skulle annmelde meg og greier..rare greier altså.. ble litt redd der.
Takk for Svar på dette innlegget!.
Ok, takk skal du ha banditbandit wrote:Heh heh, hørtes ut som han stod opp fra feil seng med feil fot eller noe sånt. Uansett, du får tak i det du skal ha på nett. Søk etter "HID conversion kit" hvis du skal ha Xenon. Finnes mange webshoper som har det.CBR - power wrote:OKey,
Var på sånn mc butikk i dag, og de sa jeg jeg ikke kunne ha det, da kommer du bare til å blende oss bilsjaførere, åsså klikka det helt for han. så sånn security kom bort og hjalp meg litt. Det klikka helt for han, enten har han hatt en dårlig dag med kona, eller en dårlig morgen![]()
Så hvis jeg kjøpte det, skulle annmelde meg og greier..rare greier altså.. ble litt redd der.
hmm.. om du skal ha mere lys så er det ditt valg. ikke en furten kar som sutrerCBR - power wrote:OKey,
Takk skaru ha MogenMogen wrote:Fant ein fin link her...
http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4782
http://www.mamut.net/controls/shop/shop ... 64&count=1
Her finner du billige kit....
Mogen wrote:Hart tenkt å kjøpe kitte fra http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4782, og montere det når vinteren kjem, må jo ha litt å gjøre då og.![]()
+1 !!!Christoffer S wrote:Uansett betaler jeg heller en bot for lys feil enn å ikke bli sett på dagtid.
I sommer har jeg kjørt ca 13000 km og de siste to tusen km med xenon.
Før hadde jeg i snitt minst 2 uoppmerksome bilister pr tusen km som kastet seg ut foran meg i kryss, nå etter jeg fikk på xenon har det ikke vært noen ! Tilfeldig ?
PS ingen har blinket på meg langs veien så det kan ikke være så plagsomt sterkt lys...
Enig med Pollti jeg:PPollti wrote:Kanskje du burde gjøre det med en gang ? Alle kan dumme seg ut og denne gangen var det henne. Neste gang kan det være deg. Litt smidighet skader ikke så mye. Og da husker hun tabben sin på en litt mere hyggelig måte. " Jeg dummet meg ut men motorsykkelen reddet situvasjonen og var tålmodig med meg ". Det skader jo ikke med positiv omtale i venninnekretsen.oddkirka wrote:den dagen det blir normalt å parkere sånn midt på veien som den kjerringa gjor, da skal æ lever inn lappen