Yamaha YZF-R125 2008
-
- MC: Honda CBR 125 '11
2012: 1600km - Location: Knarvik, Hordaland
Re: Yamaha YZF-R125 2008
her nokre bilde der sykkelen visets med topboks
Heisann, fikk mitt skiloppheng i dag. Er bare et lite problem. Klarte ikke å montere det. Jeg har nesten klart å skrudd av det andre, men det henger igjen i noen ledninger som går til blinklysa. Problemet mitt er at jeg ikke skjønner ossen jeg får av de ledningene. Montere selve skilopphenge har jeg ikke noe problem med, så please hvis noen vet ossen jeg får av ledningene så forklar meg:) skal bruke samme blinklys på skiltopphenget mitt.
Nei, men er ganske greit å ha, den er lett å ta av og påMogen wrote:trur ikkje mange ungdommar som kjøper tankveske til sykkelen sin....
Men den vil vel se ut som andre R sykklar med tankveske på.. >.<

Har du bilder av sykkelen med bagster?!?
Lurer på hvordan den ser ut

Prøvde å sette tankveska til pappa på gpr'n i dag men magnetene "klistra" seg ikke fast, Hmmmm^^
hei, no har eg køyrt yzf-en min 700km ca og då har eg berre køyrt han inn med lite turtall
veit noken når eg kan begynne å ha meir turtall?
har låge på sånn 7-8000 omdreiningar^^,
veit noken når eg kan begynne å ha meir turtall?
har låge på sånn 7-8000 omdreiningar^^,

ja, er bare å kjøre med litt høyere turtall. Jeg har kjøre min 400km girer normalt på6-7,5k rmp, når den er varm hender der jeg drar den til 9k. Du skal jo ikke akkurat daukjøre den heller.
Skal prøve å få tatt noen bilder en dagMogen wrote:Har du bilder av sykkelen med bagster?!?

veit noken kas sånn klasse eg ska velge visst eg ska innpå http://www.teoritentamen.no/ og ska ta sånn prøve til teorien til lett mc?
A klasse
Klasse A og A1 har akkurat samme teorien, så derfor er det bare ett valg der.
Hey
Mulig det er et litt teit spørsmål, men spør like vel: Er det som de fleste sier at det er mer mer morro å kjøre enn RS enn en YZF p.g.a. turtallskicket (Hvis du ikke har prøvd begge to er det ingen mening i å svare
)? Er ute etter en sykkel som er til å stole på, har fet aks og grei toppfart (som vel begge har) og det skal være mulig å kjøre langtur. Bensinbruk er også et pluss. Vipper altså litt mot YZF, men tenker også på at RS har mye mer trim muligheter. For det er vel sånn at hvis du har en f. eks. 08 modell (RS) og en 08 modell (YZF) og setter på effektannlegg på begge to vil du få mer pluss på effekt på RSen enn Yamahan? Mange tester som heller positivt mot Yamahan og ikke RSen også da
(F.eks. den svenske utgaven av Motorrad hvor Yamahaen slo både CBR, RS, Mito og et eller annet billig merke jeg ikke husker navnet på xD)
Mulig det er et litt teit spørsmål, men spør like vel: Er det som de fleste sier at det er mer mer morro å kjøre enn RS enn en YZF p.g.a. turtallskicket (Hvis du ikke har prøvd begge to er det ingen mening i å svare

kanskje 20-25 hk på RS med effektanleggReactions wrote:setter på effektannlegg på begge to vil du få mer pluss på effekt på RSen enn Yamahan?
ikke så mye ekstra å hente på YZF, kanskje et par hester om du er heldig.
Handler for det meste om å fjerne plombene og ting som kan sperre i potta. MÅ ikke være effektanlegg dersom man får ordna opp i dette.
Men jea, RS vil vinne utrolig mye mer ved å bytte til effektanlegg, enn yzf.
Men jea, RS vil vinne utrolig mye mer ved å bytte til effektanlegg, enn yzf.
Kan noen gi meg linken til denne testen?Reactions wrote:(F.eks. den svenske utgaven av Motorrad hvor Yamahaen slo både CBR, RS, Mito og et eller annet billig merke jeg ikke husker navnet på xD)