Hvilken lett mc?

Prat om lett MC.
Scotty

Re: Hvilken lett mc?

Post by Scotty »

Hva med en Mito da? Sjekk autodb, det ligger mange litt eldre mitoer i prisklassen du ser i.
carboy

Post by carboy »

Scotty wrote:Hva med en Mito da? Sjekk autodb, det ligger mange litt eldre mitoer i prisklassen du ser i.
Ja :D har sikkelig lyst på mito, men har ikke så mye peiling og blir bare forvirra og høre på alle som utaler seg om mito og rs men som selv kjører trå sykkel, men er det bra kvalitet bra delelager osv, er den stor i str. og hva er hastighet (original og trimmet) litt lei av at det går så sakte :roll: så litt på husqvarna wr men det er alt for mye vedlikehold, men det blir nokk en RS eller en Mito, aller mest lyst på mito, alle modellene er like, (ikke 2008 da) men rs er ikke noe fin i den pris klassen jeg ser etter, men er som sakt ikke bare ute etter utssende :D Takker for alle svar, moro og høre litt av dem som vet litt ang mito og rs :D
-Carboy-
Scotty

Post by Scotty »

carboy wrote:
Scotty wrote:Hva med en Mito da? Sjekk autodb, det ligger mange litt eldre mitoer i prisklassen du ser i.
Ja :D har sikkelig lyst på mito, men har ikke så mye peiling og blir bare forvirra og høre på alle som utaler seg om mito og rs men som selv kjører trå sykkel, men er det bra kvalitet bra delelager osv, er den stor i str. og hva er hastighet (original og trimmet) litt lei av at det går så sakte :roll: så litt på husqvarna wr men det er alt for mye vedlikehold, men det blir nokk en RS eller en Mito, aller mest lyst på mito, alle modellene er like, (ikke 2008 da) men rs er ikke noe fin i den pris klassen jeg ser etter, men er som sakt ikke bare ute etter utssende :D Takker for alle svar, moro og høre litt av dem som vet litt ang mito og rs :D
Størrelsen er ganske god.Bilde. Orginal hastighet er ca 140, trimmet er omtrent 160. Tar man ut alle plomber så er det ca 26hk.
carboy

Post by carboy »

Scotty wrote:
carboy wrote:
Størrelsen er ganske god.Bilde. Orginal hastighet er ca 140, trimmet er omtrent 160. Tar man ut alle plomber så er det ca 26hk.
er forsikringa dyr på rs og mito, betaler nå 200 måneden, er det mye dyrere?? :D
-Carboy-
Scotty

Post by Scotty »

Varierer fra selskap til selskap, og hvor mye bonus man har, samt hvem man registrerer på. Har selv ca 5000kr, registrert på fattern.
Motorhead

Post by Motorhead »

Jeg kjøper en Yamaha YZF, kan noen skrike nei hvis dette er gale?
O_o

Post by O_o »

Motorhead wrote:Jeg kjøper en Yamaha YZF, kan noen skrike nei hvis dette er gale?
Det er ikke galt, nei! Har ikke angret! :D
Wilson
MC: Yamaha YZF 125 R Midnight Black 09!

Post by Wilson »

Motorhead wrote:Jeg kjøper en Yamaha YZF, kan noen skrike nei hvis dette er gale?
DET ER GALE! ikke spørr meg hvorfor (A)
Motorhead

Post by Motorhead »

O_o wrote:
Det er ikke galt, nei! Har ikke angret! :D
Hørest bra ut :) Hvordan er lyden på sykkelen? Finner ikke noe videoer med særlig god lyd :P
O_o

Post by O_o »

Det er vel litt gressklipperaktig, som på andre 4-taktere. Men det er bedre enn motorsaglyd (2-takt). Skal du ha bra lyd kan du jo sette på en ny potte... hvis det betyr mye
Motorhead

Post by Motorhead »

O_o wrote:Det er vel litt gressklipperaktig, som på andre 4-taktere. Men det er bedre enn motorsaglyd (2-takt). Skal du ha bra lyd kan du jo sette på en ny potte... hvis det betyr mye
Betyr jo ikke så mye, men skal ikke hørest ut som om det er en skuter som kjører forbi!
Bonnis
MC: Honda X11

Post by Bonnis »

O_o wrote:Men det er bedre enn motorsaglyd (2-takt).
Nei.
O_o

Post by O_o »

Bonnis wrote:
O_o wrote:Men det er bedre enn motorsaglyd (2-takt).
Nei.
Hehheh he.. dette er egentlig ganske subjektivt område :)
Bonnis
MC: Honda X11

Post by Bonnis »

Selvfølgelig.

CBR:
RS:

Jeg liker knatringa i en 2-takter, så jeg vet hva jeg ville valgt om det er snakk om under 500ccm.
carboy

Post by carboy »

er det noen som vet om 1999 KTM Sting/LC2 er en bra sykkel?? :D
-Carboy-
Post Reply