Hvilken lett mc?
Re: Hvilken lett mc?
Hva med en Mito da? Sjekk autodb, det ligger mange litt eldre mitoer i prisklassen du ser i.
JaScotty wrote:Hva med en Mito da? Sjekk autodb, det ligger mange litt eldre mitoer i prisklassen du ser i.

-Carboy-
Størrelsen er ganske god.Bilde. Orginal hastighet er ca 140, trimmet er omtrent 160. Tar man ut alle plomber så er det ca 26hk.carboy wrote:JaScotty wrote:Hva med en Mito da? Sjekk autodb, det ligger mange litt eldre mitoer i prisklassen du ser i.har sikkelig lyst på mito, men har ikke så mye peiling og blir bare forvirra og høre på alle som utaler seg om mito og rs men som selv kjører trå sykkel, men er det bra kvalitet bra delelager osv, er den stor i str. og hva er hastighet (original og trimmet) litt lei av at det går så sakte
så litt på husqvarna wr men det er alt for mye vedlikehold, men det blir nokk en RS eller en Mito, aller mest lyst på mito, alle modellene er like, (ikke 2008 da) men rs er ikke noe fin i den pris klassen jeg ser etter, men er som sakt ikke bare ute etter utssende
Takker for alle svar, moro og høre litt av dem som vet litt ang mito og rs
er forsikringa dyr på rs og mito, betaler nå 200 måneden, er det mye dyrere??Scotty wrote:Størrelsen er ganske god.Bilde. Orginal hastighet er ca 140, trimmet er omtrent 160. Tar man ut alle plomber så er det ca 26hk.carboy wrote:JaScotty wrote:Hva med en Mito da? Sjekk autodb, det ligger mange litt eldre mitoer i prisklassen du ser i.har sikkelig lyst på mito, men har ikke så mye peiling og blir bare forvirra og høre på alle som utaler seg om mito og rs men som selv kjører trå sykkel, men er det bra kvalitet bra delelager osv, er den stor i str. og hva er hastighet (original og trimmet) litt lei av at det går så sakte
så litt på husqvarna wr men det er alt for mye vedlikehold, men det blir nokk en RS eller en Mito, aller mest lyst på mito, alle modellene er like, (ikke 2008 da) men rs er ikke noe fin i den pris klassen jeg ser etter, men er som sakt ikke bare ute etter utssende
Takker for alle svar, moro og høre litt av dem som vet litt ang mito og rs

-Carboy-
Varierer fra selskap til selskap, og hvor mye bonus man har, samt hvem man registrerer på. Har selv ca 5000kr, registrert på fattern.
Jeg kjøper en Yamaha YZF, kan noen skrike nei hvis dette er gale?
Det er ikke galt, nei! Har ikke angret!Motorhead wrote:Jeg kjøper en Yamaha YZF, kan noen skrike nei hvis dette er gale?

-
- MC: Yamaha YZF 125 R Midnight Black 09!
DET ER GALE! ikke spørr meg hvorfor (A)Motorhead wrote:Jeg kjøper en Yamaha YZF, kan noen skrike nei hvis dette er gale?
Hørest bra utO_o wrote:Det er ikke galt, nei! Har ikke angret!Motorhead wrote:Jeg kjøper en Yamaha YZF, kan noen skrike nei hvis dette er gale?

Det er vel litt gressklipperaktig, som på andre 4-taktere. Men det er bedre enn motorsaglyd (2-takt). Skal du ha bra lyd kan du jo sette på en ny potte... hvis det betyr så mye
Betyr jo ikke så mye, men skal ikke hørest ut som om det er en skuter som kjører forbi!O_o wrote:Det er vel litt gressklipperaktig, som på andre 4-taktere. Men det er bedre enn motorsaglyd (2-takt). Skal du ha bra lyd kan du jo sette på en ny potte... hvis det betyr så mye
Nei.O_o wrote:Men det er bedre enn motorsaglyd (2-takt).
Hehheh he.. dette er egentlig ganske subjektivt områdeBonnis wrote:Nei.O_o wrote:Men det er bedre enn motorsaglyd (2-takt).

Selvfølgelig.
CBR:
RS:
Jeg liker knatringa i en 2-takter, så jeg vet hva jeg ville valgt om det er snakk om under 500ccm.
CBR:
RS:
Jeg liker knatringa i en 2-takter, så jeg vet hva jeg ville valgt om det er snakk om under 500ccm.