Hei jeg kjøpte en ktm exc 125 03 mod for noen dager siden, Er jævli fornøyd med sykkelnen
Men problemet mit er att det er nesten ikke nå top dragg
tror det er eksosventilen på den som ikke reiser seg, har liksom ikke nå kick ;/
Er på u-plombert svanehals, og luftfiltre er u-plombert.
Du er helt sikker på at den er uplombert? For de plomberte KTM EXC'ene har jo en 7.5 hk eller noe slikt, visstnok strengt å få den på skilter i følge kompis som hadde en. Såvidt jeg vet tror jeg ikke han hadde noe særlig mer enn effektanlegg og den gikk som en kule...
hadde jeg vært deg her hadde jeg kjøpt det orginale crosser anøegget som sitter på sykkelen . hadde en exc før og da jeg dreva den for fart bikket den ca 160 kmt og da er det fortsatt en sinnsyk aks i den
en kompis av meg hadde en 06 mod, og han fikk med effekt anlegg som orginal del, og fikk beskjed om at det følgte med sykklene standard. han hadde sin i 160, husker jeg...gikk no helt jævlig den der..
Skru ut pluggen din og studer denne hvis alle plomber er tatt. Så ser du fort om den får for lite/mye bensin (luft). Sort plugg = for mye, hvit = for lite, og kaffebrun er bra!