115 speedofart 110 i ''vanlig'' fart. du sliter med å holde følge i en 100 sone. eks. Inn mot Oslo! Kjøp Aprilia Rs, Cagiva Mito eller Honda Nsr.. Fine sykkler, å da kjører du fra han...
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
NSR-freak wrote:115 speedofart 110 i ''vanlig'' fart. du sliter med å holde følge i en 100 sone. eks. Inn mot Oslo! Kjøp Aprilia Rs, Cagiva Mito eller Honda Nsr.. Fine sykkler, å da kjører du fra han...
HeHe, må jo kjøre litt fra han da:P Men har sett litt på Sachs XTC, virker som en grei sykkel det?
Holde deg unna Varadero?
Kanskje den største lett-motorsykkelen (kan vel ikke være annet enn positivt?)
Den er ikke lat, det er en tosylindra 4-takter med 15 hk, en sterk motor som drar veldig godt - selv med to stykker på.
Det er en touringsykkel, så den stiller jo selvsagt ikke i klassen til RS, Mito, NSR osv på hastighet og kjøreegenskaper, men når det kommer til langkjøring vet jeg hvilken sykkel jeg lett hadde valgt for komfort, kan ikke skjønne hvordan du får vondt i ryggen av den, jeg er rett over 190 cm og satt veldig fint på varaderoen da jeg hadde den på kjøreskolen.
Eneste minuset med denne er prisen, og for noen at den ikke kan trimmes.
Setter du på et effektanlegg på varaderoen har du garantert den grommeste lyden blant alle lett-motorsykler.
En stor, tung og slapp 4-takter er alt annet enn positivt, jo. Om du syns den drar veldig godt, kan du ikke ha kjørt annet enn NSR. PÅ hastighet og kjøreenskaper er den nok på samme linje som nsr.
hva gjør effektanlegg på en varadero til grommere enn en annen 4-takteR?