
Hvis du kjører si, i 4. og så kommer det en ganske brått oppover bakke... hva gjør du? Sakker du ned før bakken og girer ned, eller girer du ned i bakken eller girer du ikke i det hele tatt? (Har ikke gått på noe som helst undervisning :oops: )
Du skal vell gire ned igjenn når du sakker ned også? Du skal vell ikke kjøre i 6. i 40 soner...Bonnis wrote:Girer ned når du kjenner motoren sliter med å dra. Kan også lønne seg å gire før bakken for å holde turtallet oppe.
En 125cc klarer ikke kjøre i 40 km/t i 6 giret!Motorhead wrote:Du skal vell gire ned igjenn når du sakker ned også? Du skal vell ikke kjøre i 6. i 40 soner...Bonnis wrote:Girer ned når du kjenner motoren sliter med å dra. Kan også lønne seg å gire før bakken for å holde turtallet oppe.
Har ikke noe problemer med å gjøre det på min.. Men da får jeg selvsagt ikke kommet opp i 60 uten å gire nedR6-freak wrote:En 125cc klarer ikke kjøre i 40 km/t i 6 giret!Motorhead wrote:Du skal vell gire ned igjenn når du sakker ned også? Du skal vell ikke kjøre i 6. i 40 soner...Bonnis wrote:Girer ned når du kjenner motoren sliter med å dra. Kan også lønne seg å gire før bakken for å holde turtallet oppe.
Vedde?R6-freak wrote:En 125cc klarer ikke kjøre i 40 km/t i 6 giret!Motorhead wrote:Du skal vell gire ned igjenn når du sakker ned også? Du skal vell ikke kjøre i 6. i 40 soner...Bonnis wrote:Girer ned når du kjenner motoren sliter med å dra. Kan også lønne seg å gire før bakken for å holde turtallet oppe.