steng tråd.....
-
- Posts: 306
- Joined: 23 Jul 2007 21:50
- MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil - Location: Grimstad (sørlandet)
Re: Skjert
Er ikke alltid at det er bensin/luft forholdet som har skylda i at sylinderen skjæres, kan hende den bare er rævkjørt :p
Honda NSR 125 02'
Re: Skjert
nei har faktisk køryt roleg med den. men noken som veit kor stor dysa eg må ha når eg har effektanlegg?
- slash
- Posts: 266
- Joined: 15 Oct 2007 13:13
- MC: nå: Husqvarna sm125s
trim:cr-syll, v-force innsug, boyesen reed ventiler, fp-eksosanlegg, Tmx 38mm =D - Location: Nesodden,Fagerstrand
Re: Skjert
Hvis jeg ikke husker helt feil, så skal hovedysa være 170 ved full-effekt.. Men er ikke 100% sure..
Husqvarna sm125s
(X) 07`CBR125R
(X) 07`CBR125R
Re: Skjert
eg skrudde ut dysa ein dag der sto da 268hn den var ganske lang:P må eg ha 170 større?:P
Re: Skjert
Hvilken dyse skrudde du ut? Hvor var den plassert?vaitsh wrote:eg skrudde ut dysa ein dag der sto da 268hn den var ganske lang:P må eg ha 170 større?:P
Re: Skjert
den sto mitt i forgassaren...
-
- Posts: 306
- Joined: 23 Jul 2007 21:50
- MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil - Location: Grimstad (sørlandet)
Re: Skjert
Da er det ikke hoveddysa. Hoveddysa sitter på skruen du skrur ut under bunnpanna.
Når det kommer til hoveddyse så vet jeg ikke helt hvilken du burde ha. Men 170 hørtes ganske mye med tanke på at mito, NSR og RS ofte har rundt 140 fulleffekt og 170-180 med trimsylinder. Men kan hende det er annerledes på en cross.
Når det kommer til hoveddyse så vet jeg ikke helt hvilken du burde ha. Men 170 hørtes ganske mye med tanke på at mito, NSR og RS ofte har rundt 140 fulleffekt og 170-180 med trimsylinder. Men kan hende det er annerledes på en cross.
Honda NSR 125 02'
Re: Skjert
steng tråd !!