- Det kan være lufttrykket i begge dekkene. Jeg fikk verdiene i dag og skal dra på en bensert å få sjekka om det er dette først. Melder status senere i dag.
- Det kan være styrelagret. Fikk beskjed om å holde 80 km/t og slippe gassen, for så å holde lett på styret å føle etter om der var noe vingling. Flere måter å teste styrelagret på? Har ikke prøv dette enda.
- Det kan være hjullagret fremme. Her fikk jeg beskjed om at det eneste å gjøre var å ta av fordekket. Noen andre kjerringråd? Han på verkstedet sa forsåvidt at dersom det er leiting og det er hjullagret fremme som er gåent, er det i såfall veldig ødelagt

- De gamle bremseklossene var skeivslitte, og de ble kjørt ned ganske hardt før de ble byttet. Så det kan være at skiva har blitt varm og slått seg. Hvordan sjekke dette uten å ha sykkeln på verksted?
Kan det være flere ting?