Den er helt orginal. (Men forhjulet letter litt på turtalls kicket da

Asker_Alex wrote:Honda CBR
130km/t
Har satt på turbo, forgasser, toppfarts drev, effektpotta, dysa den opp, sylinder og blinklys olje!
Rart den går så dårlig...
![]()
![]()
Var det ironi til ironien eller tok du ikke ironien?afaye wrote:Asker_Alex wrote:Honda CBR
130km/t
Har satt på turbo, forgasser, toppfarts drev, effektpotta, dysa den opp, sylinder og blinklys olje!
Rart den går så dårlig...
![]()
![]()
Turbo på en Cbr 125 tror eg du kan drite langt i..
Når han i tillegg nevner at han har satt på blinklys olje så skjønner du vel at det var en spøk?afaye wrote:Turbo på en Cbr 125 tror eg du kan drite langt i..
hkonh wrote:Kun Potte Gianelli effektanlegg, ikke noe annet..AndyNsR wrote:Hva er gjort med den da?
*Gianelli effektanlegg
*Kappa cdi-sperra
*Fjerna luftblomberinga (hvis du tar av forgassern å leite litt lenger inn så finn du en hvit liten klosse, hiv den i skogen;)
*Powerfilter
*Større dyse (du må nesten finne den som passer perfekt til sykkelen din)
*150/70 bakdekk
*Bakdrev 36 tagga
Vil tro at Shaft'n har sletta endel innlegg som enten har vært OT eller som av andre grunner ikke har passa i den tråden.Nsr-Lover wrote:Tilsnakk? Er det noen her som burde få tilsnakk så er det deg. Greia er den at Lordshaft har slette over halvparten av innleggene mine. Virker nesten som om han er ute etter meg.
Handlet mye på crash'n burn i drammen ja i den tid jeg hadde mopedcarboy wrote:Noen som har hørt om crash'n burn i drammen?
De har en 230cc honda motor som passer rett inn i mange sykkler, bare var litt nysserig om noen viste om det var en bra motor, eller om noen har gjort det?MowZ wrote:Handlet mye på crash'n burn i drammen ja i den tid jeg hadde mopedcarboy wrote:Noen som har hørt om crash'n burn i drammen?