hmm, ja, det meste står vell på tema..
er det noen som har andre tøffe ting å gjøre med sykkelen er det bare å sende inn, gjerne bilder..
(tøft med bilder av høytalerene og:) )
EHH, FAAN DA WINALOT..!!! DU GJØR MEG GAL!!! er alt jeg gjør idag galt eller?? d virker sånn..!!
uansett så har jeg både en moped og en lett-mc jeg skal sette det på, mn tenke mest på 125ccmen.. vet ikke hvorfor jeg skrev peden.. det bare ble sånn men gjør det noe da..!!??
Ro deg ned da, vi har forum regler for å få et organisert forum for å gjøre det letter å søke.. ellers kunne vi bare hatt en ting som het generelt og alt pakke inn der
*Emner og spørsmål skal best mulig legges i riktig forum. Du må huske å lese forumbeskrivelsen før du poster i forumet, så du er sikker på at du poster i riktig forum. Posting i feil kategori kan føre til at tråden blir stengt hvis du burde ha visst bedre eller flyttet hvis du er en nybegynner. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til advarsler eller i verste fall utestengelse.
*Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke kan du kontakte admin på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.
Skal du klage, så hadde det vært flott om du gjorde det på en e-post så vi ikke ødelegger tråden