Peugeot speedfight 2 problem

Prat om moped & scooter.
Post Reply
danielpedersen
MC: Derbi X-race SM 2007

Peugeot speedfight 2 problem

Post by danielpedersen »

Hei. jeg har då fått ett problem med scooteren min. jeg vet ikke hva det er men når jeg kjører sakte og når eg skal gi gass kommer det plutselig en sånn rar lyd, slags klokke lyd.. skulle tro jeg kjørte hest og kjerre. men det viser seg at hvis jeg trykker bakbremsen helt inn og slipper så slutter den litt. men når jeg kjører igjen seinere på dagen kan det komme igjen hvis eg tar en skarp sving samtidig som eg har gass. skulle tro det var noe alvorlig gale inni der med båndet som driver hjulet rundt og sånt. muligens den trengs service men kjekt om dere hadde noen anelse om hva det var isteden for å levere den inn og betale mye penger... :D
danielpedersen

Re: Peugeot speedfight 2 problem

Post by danielpedersen »

En jeg kjenner tror kanskje det er hjul lagaret..
Capa
MC: Suzuki SMX
- bitte litt trim
- ble stjælt, men på repp. nå.

Post by Capa »

Er hjullageret gåent, kan du jo også risikere at hele scooteren nærmest rister. Bremsene i toppform? Pluggen?
Og det kan faktisk være så enkelt at det er møkk og dritt som er med på å lage lyden. Noen ideer bare.

yter den noe dårligere da?
:)
Hahaha, den var morsom, ikke sant?! xD
Jeg er tidligere "Hahaha"!
danielpedersen

Post by danielpedersen »

Capa wrote:Er hjullageret gåent, kan du jo også risikere at hele scooteren nærmest rister. Bremsene i toppform? Pluggen?
Og det kan faktisk være så enkelt at det er møkk og dritt som er med på å lage lyden. Noen ideer bare.

yter den noe dårligere da?
:)

Hei, jeg tok av hjulet og på igjen så funket den igjen:P vell den er 8 år gammel så den gikk i 80 før husker jeg, men nå 65 "/. har nettopp bestilt et Metrakit Handmade effektanlegg :) så håper på det beste :)..skal også ha den på service til sommeren igjen regner jeg med :D
Capa
MC: Suzuki SMX
- bitte litt trim
- ble stjælt, men på repp. nå.

Post by Capa »

Høres bra ut det :D
Hahaha, den var morsom, ikke sant?! xD
Jeg er tidligere "Hahaha"!
Post Reply