Den Blå Tråden !!

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Re: Den Blå Tråden !!

Post by Banditbiker »

Pollti wrote:Ja, det tror jeg Desmo ! Og når får moderatorene se å dra overarmen ut av rumpa! Jaggu meg tror jeg det er mere kvinnfolk her enn i Rosa Forumet. Hut dere vekk, her vil vi rølpe i fred. :smt067

Scheeeraaa ?
Ulvinnen
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km

Post by Ulvinnen »

Banditbiker wrote:
Pollti wrote:Ja, det tror jeg Desmo ! Og når får moderatorene se å dra overarmen ut av rumpa! Jaggu meg tror jeg det er mere kvinnfolk her enn i Rosa Forumet. Hut dere vekk, her vil vi rølpe i fred. :smt067

Scheeeraaa ?
Pollti er redd for jentelus. Kanskje vi skal ta ham med på baren til Josie?
Pollti

Post by Pollti »

Neida. Jentelus er OK de. Lukter godt gjør de og. Men her skal ha vi ha oss frabedt å ikke kunne krafse oss på ballene og lage støyende og noen ganger illeluktende kroppslyder uten å få brosemer og kjevler dynget rundt øra.
Pollti

Post by Pollti »

Forresten så burde du ikke bli med Bandit Biker til sånne lugubre steder som til Blå Tråden Ulvinnen. På den annen side så kan det jo hende at Misjonshotellet i Stavanger har påført deg varige skader. Hmmmm. :smt017
Banditbiker

Post by Banditbiker »

Jeg er helt trygg å bli med på bar :)
Pollti

Post by Pollti »

Da burde du gå på bar og ikke være her da. Ikke for det her jeg er det masse ulovlige Blå Piller å få kjøpt. Tar jeg med en bærepose hjem blir det After Bar moro på deg og `?
Banditbiker

Post by Banditbiker »

Pollti wrote:Da burde du gå på bar og ikke være her da. Ikke for det her jeg er det masse ulovlige Blå Piller å få kjøpt. Tar jeg med en bærepose hjem blir det After Bar moro på deg og `?

Jeg er aldri involvert i slike 'afterbar-altiviteter'. Det er folk her som kan underskrive på det.
Pollti

Post by Pollti »

Er det no rart i at det går dårlig for Misjonshotellet ?
Banditbiker

Post by Banditbiker »

Har aldri sett på det som en av mine oppgaver å sørge for at misjonshotellet med underliggende ansvarsområder funker [-X
Josie

Post by Josie »

Banditbiker, eller er det vanlig å forkorte nick til f.eks BB?
Du må gjerne komme inn når du er i LeHavre. Vi ligger ikke så langt fra småbåthavna i Anse de regatta, inni i ei av sidegatene på nordsida. Når du kommer ned Boulevard Clemenceau. Er bare å spørre etter Josie's når du kommer til småbåthavna.
Fikk pælma ut han fysaken som lurte meg nedover med løfter om både det ene og det andre. Tre-stjerners restaurant hadde han og det ene bedre enn det andre. joda, den kunne han dra lenger med. han fikk en tupp i ræva for ei stund sia, så nå er det Josie's både i navnet og gavnet.

Ulvinne, han Pollti-fyren kan så gjerne fortelle han er glad i både deg og meg. Men han er en sånn type som sier han er glad i alt i høye hæler når han har fått seg en hivert eller to Image
Desmo
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Pollti er og blir Pollti, på godt og vondt. Men han er en ivrig forkjemper for mekanisk tvilsomme kjøretøyer og en varm tilhenger av lettbetong som reparasjonsverktøy. Uti det kulinariske er det brosme i mange varianter som står hans hjerte nærmest. Nyeste variant er toppboksstekt brosmepizza. Hans smule aversjon mot kvinnelige innslag i denne tråden kan vel tolereres ut fra situasjonen på hjemmefronten. O:)
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
boxer wolf

Post by boxer wolf »

Desmo wrote: Hans smule aversjon mot kvinnelige innslag i denne tråden kan vel tolereres ut fra situasjonen på hjemmefronten. O:)
Nå trodde jeg hjemmefronten i stor grad avviklet sine aktiviteter etter hendelsene i 1945.
Image
Si det du mener, og men det du sier.
Ulvinnen
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km

Post by Ulvinnen »

Pollti wrote:Forresten så burde du ikke bli med Bandit Biker til sånne lugubre steder som til Blå Tråden Ulvinnen. På den annen side så kan det jo hende at Misjonshotellet i Stavanger har påført deg varige skader. Hmmmm. :smt017
Jeg tror jeg våger det meste når jeg kan ha med BanditBiker som anstand. Men jeg ble litt skuffet over at baren til Josie er i Frankrike, det er heller sjelden at jeg er der.

Får håpe at hun flytter tilbake til Norge, og starter opp en bar i Oslo. Jeg tror absolutt det er et marked for å samle mc-folk der. Dykkere har sin egen Pub: Underwater Pub, så hvorfor skulle ikke vi mc-førere få vårt eget treffsted?
Josie

Post by Josie »

boxer wolf wrote:
Desmo wrote: Hans smule aversjon mot kvinnelige innslag i denne tråden kan vel tolereres ut fra situasjonen på hjemmefronten. O:)
Nå trodde jeg hjemmefronten i stor grad avviklet sine aktiviteter etter hendelsene i 1945.
Med de holdningene Pollti har ført til torgs lurer jeg på om det i det hele tatt er non hjemmefront?
Josie

Post by Josie »

Hyggelig tanke Ulvinne, men tror jeg har sett nok av innsiden av en bar på en stund.
Post Reply