Erfaringar med Yamaha XJ900?

Prat om tung MC.
Post Reply
rlidal

Erfaringar med Yamaha XJ900?

Post by rlidal »

Eg har verken lappen eller noko særleg sykkelerfaring (de vert vel heller fornærma dersom eg karakteriserer eit par turar på scooter som sykkelerfaring), men eg er veldig lysten på motorsykkel om ikkje så lenge. Økonomi er det største hinderet no.

Uansett så er eg vorte heilt forelska i XJ900. Særleg 80-talsmodellane. Og endå meir særleg med desse fargane: http://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... .svl=Bilde.

Det eg då er ute etter er litt erfaringar. Har høyrt at dei ikkje er så lettkøyrde, særleg i god fart. Det er ikkje så viktig for meg, trur eg iallfall (og ikkje fordi eg trur eg er så flink å køyre...). Elles så var det morosamt å lese ein av dei få kommentarane eg fann her på forumet. Nemleg at den har utrsåling som eit Zanussi-kjøleskap :) Meir utval til meg då kanskje.

Eg kjem til å få med meg ein motorsykkelkyndig dersom/når eit kjøp vert aktuelt, men kva er det eg spesielt må vera oppmerksom på når det gjeld ein såpass gammal sykkel? Er det ein direkte ukomfortabel sykkel, eller fantastisk komfortabel? Har nesten ikkje lyst å vite det dersom den er veldig ukomfortabel... Vil ikkje gje opp draumesykkelen. All erfaring vert teke imot med stor interesse.
SveinT
MC: Honda V65 Sabre -84, V45 Sabre -83, 750 Interceptor -84, CB750F2 -82, VFR750F -97, Suzuki GS1000 -78, Suzuki GS750B -77

Re: Erfaringar med Yamaha XJ900?

Post by SveinT »

Etter det jeg har hørt så er XJ900 en grei driftsikker mc uten større problemer så lenge den er vedlikeholdt.
Jeg kjørte sykkel når de kom som nyhet i 1983. Da hadde den gaffelmontert kåpe, som gjorde sykkelen
ustabil i høye hastigheter. Den kom jo - sammen med den mindre utgaven XJ750 , med en rammemontert kåpe
fra 1984, mener jeg det var. (Den du viser bilde av)
I dag er det jo ingen spennende mc, men en traust touring modell ( med kardang :) ) som du kan ha glede av lenge,
om den er godt vedlikeholdt, og har vært gjennomgått / byttet slitedeler.
Disse "slitermodellene" har blitt solgt , og gjort jobben sin i mange år,
jeg har hørt om mange av disse som har gått langt over 100 000 km uten større problemer.
Men at en starter eller en dynamo tar kvelden etter hvert
på en mc med høy km, er jo ikke uvanlig. Slikt finnes forresten å kjøpe repro på Ebay til en lav pris..
Det er også enkelte som tror at japanske originaldemper(e) og gaffelfjærer varer evig. Der kan det
jo være en del å hente for å forbedre kjøreegenskapene ved å bytte dette på en eldre sykkel.
Om du er villig til å spandere noen lapper på det.
Ellers er det veldig smart å ha med seg en som kan litt om motorsykler, for å se etter vanlige tegn på slitasje,
tidligere skader o.l. Lykke til. PS, husk at den har rundt 90 hester, siden det er din første motorsykkel på leenge....
rlidal

Post by rlidal »

Tusen takk for svar. Ein motorsykkelkyndig er ein sjølvfølge, sidan eg sjølv ikkje er det. Og det har eg heldigvis sikra meg. Særleg på den mekaniske sida.

Eg er vorten heilt betatt av utsjånaden til denne sykkelen. Det står eit perfekt eksemplar i Bergen sentrum kvar dag. Morgonen er ikkje den same dei dagane den ikkje er der... No dreg eg det visst litt langt. Men så har ein gammal og god onkel hatt ein slik. Fyrste gong eg satt på ein motorsykkel var det nok på ein XJ900. Så litt nostalgi ligg til grunne, pluss at eg tykkjer den har ein perfekt 80-talslook.

Men 90 HK, ja. Eg kjem ikkje til å kaste meg ut i noko til ein kvar pris. Merker eg at det kan verte for mykje, så får eg meg noko mindre. Kjøper ikkje før eg skulle vera klar.
SveinT
MC: Honda V65 Sabre -84, V45 Sabre -83, 750 Interceptor -84, CB750F2 -82, VFR750F -97, Suzuki GS1000 -78, Suzuki GS750B -77

Post by SveinT »

Hei igjen, når du har reg.nummeret,
ta gjerne også runda innom veivesenet, ved å ringe 815 48000, + tast 1 når maskinen har pratet litt,
så blir du satt over til en / ei som kan FAKSE deg eierbilde og historikk (tidligere eiere) på sykkelen.
Ubetalt veiavgift , storskader etc vil da gjerne komme fram her, kjekt å vite ...
Da er det jo også mulig å ta en stikkprøve av f.eks km.stand etc ved å ringe en tidligere eier som har
eid den en stund.

Reg. nr kan jo med fordel slås inn her på Brønnøysundregisteret : http://www.brreg.no/
Vanligvis er jo pant i sykkel vanligere på dyre og nyere modeller, men det har hendt
jeg har kommet over gamle sykler som har gjeld mye høyere enn verdien.

Også denne linken da selvfølgelig ... ;-)
http://nmcu.org/om-kj-p-salg-av-mc
rlidal

Post by rlidal »

Takk igjen. Nyttig informasjon. Visste faktisk ikkje det med gjeld i motorvogn kunne slå ut på ny eigar. Er vel logisk nok, men det hadde eg ikkje tenkt på.
Post Reply