boxer wolf wrote:Banditbiker wrote:Jeg oppfatter det slik at Josie er en person som også veldig godt kunne tenke seg å bli moderator. Korriger meg gjerne om jeg har oppfattet situasjonen feil

.
Jeg oppfattet det som et spørsmål, eksakt hva som ligger bak spørsmålet kan man jo gjøre seg noen tanker om, men svaret på spørsmålet mangler vel fremdeles. Og det er vel svaret som er vesentlig eller hva?
Vel Josie, kunne du tenke deg noe slikt eller ikke?

Trodde jeg hadde svart på BanditBikers spørsmål. men får vel gjøre det på nytt da
Ja, får jeg tilbud om å delta i moderatorteamet, skal jeg sove på det som jeg svarte BanditBiker lenger opp her. men jeg klarer ikke helt å ta forslaget/spørsmålet helt alvorlig, fordi det nå en gang er sånn at det er admin som peker ut moderatorer i sitt lønnkammer. men, du verden jeg syns det er hyggelig å bli foreslått, og stolt av at jeg blir respektert så mye som dette forslaget viser etter bare knappe fjorten dager
men jeg vil gjenta meg selv enda engang, jeg syns at dere (er jo faktisk blitt to nå

) som vil foreslå meg, går hele veien og stiller forslaget direkte til admin. og om, han finner at han vil ha meg med i moderatorteamet sitt, vil han helt sikkert ta kontakt. mer er det vel ikke å si