Nye moderatorer?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Josie

Re: Nye moderatorer?

Post by Josie »

Valfar wrote:Må ærlig innrømme at jeg syntes denne tråden er fullstendig ubrukelig. Vært alt for mye unyttige diskusjoner og krangling her som har gjort at forumet har mistet mange medlemmer.
tror ikke denne tråden er fullstendig ubrukelig. hadde den vært det hadde admin stengt den med en gang, og ikke latt diskusjonen få utvikle seg som den har gjort.
og hvis det er denne tråden som har gjort at forumet har mistet mange medlemmer, da er det deres tap, ikke forumets.
Valfar
MC: '03 KTM 660 SMC - Solgt

Post by Valfar »

Josie wrote:
Valfar wrote:Må ærlig innrømme at jeg syntes denne tråden er fullstendig ubrukelig. Vært alt for mye unyttige diskusjoner og krangling her som har gjort at forumet har mistet mange medlemmer.
tror ikke denne tråden er fullstendig ubrukelig. hadde den vært det hadde admin stengt den med en gang, og ikke latt diskusjonen få utvikle seg som den har gjort.
og hvis det er denne tråden som har gjort at forumet har mistet mange medlemmer, da er det deres tap, ikke forumets.
Ikke bare denne, men flere andre og (som enten ikke ble stengt eller ble stengt lenge etter de burde blitt stengt).
Schrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
boxer wolf

Post by boxer wolf »

Josie wrote:Ei god natts søvn hjelper for så mangt.
var nok litt flåsete i går kveld, men jeg hadde ikke venta et sånt forslag, hverken fra Banditbiker'n eller fra andre. men jeg er fremdeles veldig glad, og ikke så lite stolt over å få en slik tiltro etter bare knappe fjorten dager. Tusen Takk Banditbiker :smt058 (Nå må ikke du bli sjenert og gå og gjemme deg fordi du får en nuss på kinnet, det kler ikke en av HD-gutta).
Men jeg kommer ikke til å sende noen PM til noen admin eller gjøre noe anna om dette. syns du kan gå hele veien selv Banditbiker, hvis du faktisk mener det du sa over her. om de da kommer en henvendelse fra admin om jeg kan tenke meg å delta i moderatorteamet, vil jeg bli enda stoltere, men jeg vet enda ikke om jeg kan eller vil. tror jeg må ha noen netter med god søvn først. :-k
Mulig jeg misforsto Banditbiker litt, men han skrev jo:
Banditbiker wrote:Jeg oppfatter det slik at Josie er en person som også veldig godt kunne tenke seg å bli moderator. Korriger meg gjerne om jeg har oppfattet situasjonen feil :-k .
Jeg oppfattet det som et spørsmål, eksakt hva som ligger bak spørsmålet kan man jo gjøre seg noen tanker om, men svaret på spørsmålet mangler vel fremdeles. Og det er vel svaret som er vesentlig eller hva?

Vel Josie, kunne du tenke deg noe slikt eller ikke? :-k
Image
Si det du mener, og men det du sier.
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Valfar
Hva med å forsøke å bidra med noe i diskusjonen, i stedet for bare å skrive innlegg om hvor teite andre er og hvor rævva alt er?
boxer wolf

Post by boxer wolf »

Og vi kan gratulere Jeanette som ny moderator. Et etter min mening meget godt valg. =D> =D> =D> =D> =D>
Image
Si det du mener, og men det du sier.
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Gratulerer Jeanette :)
Ulvinnen
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km

Post by Ulvinnen »

Jeg får gratulere her også.
Godt valg, NoName! =D>
Juliet
MC: 2005 Sportster 1200

Post by Juliet »

Heya Jeanette =D> =D> Kunne ikke vært mer enig \:D/
Image
Vennlig hilsen Juliet
Prookie
MC: Yahama XJ 600 Diversion - Første sesong overstått...

Post by Prookie »

Erfaringsmessig er regelen om å ikke kritisere moderatorers avgjørelse i åpent forum, en nokså alminnelig regel i flere webforum - og stadig vanskelig å overholde. ;-)
- Rookie on pRrreciousss -
Valfar
MC: '03 KTM 660 SMC - Solgt

Post by Valfar »

Banditbiker wrote:Valfar
Hva med å forsøke å bidra med noe i diskusjonen, i stedet for bare å skrive innlegg om hvor teite andre er og hvor rævva alt er?
Hehe, det var ikke helt det jeg mente, men jeg ser selv at jeg hørtes veldig grinete ut.

Jeg ser bare ikke hva vi har oppnådd med denne tråden? Utvekslet litt meninger om hvordan en god moderator burde opptre, litt drittkasting mellom noen medlemmer og litt blandet snakk. I løpet av tråden har det blitt utnevnt noen moderatorer, uten at det har noen sammenheng med hva som har blitt diskutert her.
Ikke bare bidrar dette til å skape et større skille mellom nåværende medlemmer, men det støter også bort nye.

Mulig jeg er på jordet her nå, men i mine øyne har ikke denne tråden bidratt med noe godt.
Schrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
Josie

Post by Josie »

Grattis Jeanette, hyggelig med ei jente som moderator :smt058
Nå får vi vel ikke herje fritt på Damenes heller nå ;)
Josie

Post by Josie »

boxer wolf wrote:
Banditbiker wrote:Jeg oppfatter det slik at Josie er en person som også veldig godt kunne tenke seg å bli moderator. Korriger meg gjerne om jeg har oppfattet situasjonen feil :-k .
Jeg oppfattet det som et spørsmål, eksakt hva som ligger bak spørsmålet kan man jo gjøre seg noen tanker om, men svaret på spørsmålet mangler vel fremdeles. Og det er vel svaret som er vesentlig eller hva?

Vel Josie, kunne du tenke deg noe slikt eller ikke? :-k
Trodde jeg hadde svart på BanditBikers spørsmål. men får vel gjøre det på nytt da :roll:
Ja, får jeg tilbud om å delta i moderatorteamet, skal jeg sove på det som jeg svarte BanditBiker lenger opp her. men jeg klarer ikke helt å ta forslaget/spørsmålet helt alvorlig, fordi det nå en gang er sånn at det er admin som peker ut moderatorer i sitt lønnkammer. men, du verden jeg syns det er hyggelig å bli foreslått, og stolt av at jeg blir respektert så mye som dette forslaget viser etter bare knappe fjorten dagerImage

men jeg vil gjenta meg selv enda engang, jeg syns at dere (er jo faktisk blitt to nå :shock: ) som vil foreslå meg, går hele veien og stiller forslaget direkte til admin. og om, han finner at han vil ha meg med i moderatorteamet sitt, vil han helt sikkert ta kontakt. mer er det vel ikke å si :-s
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Josie wrote:Nå får vi vel ikke herje fritt på Damenes heller nå ;)
Stemmer det, nå er ikke Damenes forum moderatorfritt lenger ;)
Galilee
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo

Post by Galilee »

Gratulerer til Jeanette.

....lurer på hvor mye tid hun får til å 'moderere' så mye som hun kjører. :D
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Nå i vinter blir det hvert fall ikke noe kjøring, så da får jeg passe på dere i stedet :)
Post Reply