Josie wrote:BanditBiker og Boxer Wolf
ble sittende og tenke på spørsmålet deres og da ble det bare flere spørsmål. før jeg i det hele tatt kan begynne å tenke på hva jeg vil svare på et tilbud om å delta i moderatorteamet, må jeg nesten vite hva jeg som moderator skal gjøre?
er det meningen at jeg skal rusle rundt på forumet med sur mine og vifte med pekefingern? eller kan jeg delta i forumlivet slik jeg har gjort hittil? for det er mye triveligere, å sette seg ved gjestenes bord og småprate litt, hygge litt for dem sånn at de trives og forhåpentligvis kommer igjen. og så er det sikkert en masse tekniske greier (forresten takk

til Waffelbaronen som sa det med å klikke på profilen for å se når h*n var pålogga sist, ikke det at jeg trenger den informasjonen, står jo online på de som er pålogga, og det er mer enn nok for meg) som jeg ikke skjønner bæra av likevel, og må sikkert rope på admin for det minste
av det Prookie sier ser det jo ut som at det er en del ansvar og innsikt i forumet som kreves og samarbeid mellom moderatorene.
nei, jeg syns dere kan fortelle mer om hva en moderator er og hva som forventes av en med den statusen på forumet. men for all del jeg har ikke sagt nei, jeg vil bare vite hva som forventes av meg
Da har du vel ihvertfall gitt meg en klar forståelse av at du ønsker å være moderator, og det setter jo tingene litt i perspektiv.
Jeg gikk jo ut mot Ragnhild, og mente at hun ikke burde være moderator, og fikk jo litt pepper for å ha et standpunkt. Du sier her at du ikke vet helt hva som kreves av en moderator, og at det er nødvendig for deg å vite dette før du kan påta deg den rollen.
Det som forundrer meg er at du ikke stilte de spørsmålene når du lanserte deg selv som moderator under ditt andre nick, Ragnhild.
Men nå ble det jo tydelig for mange at som Ragnhild ville du ikke bli moderator, så da forsøker du å oppnå det samme under et annet flagg. Om det er de egenskapene som kreves av en moderator kan man kanskje stille spørsmålstegn ved, jeg synes ihvertfall det virker litt feil.
Jeg har ikke forstått hva som er så gjevt med å være moderator at man vil gå så langt for å oppnå det, men at det er så gjevt at man forsøker å komme seg til posisjonen ved å føre et helt forum med over 3700 medlemmer bak lyset finner jeg komplett uforståelig.
Jeg ønsker ikke at dette skal oppfattes som kritikk, jeg er bare svært interessert i å høre mer om dine grunner for dette, og er lutter øre.