Ragnhild
Du er lang som du er, men NÅ vokste du noen ekstra cm.
Nye moderatorer?
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
- boxer wolf
Re: Nye moderatorer?
Gratulere til scotty for Moderator stillingen

Hmmmm. Er dere sikker på at det er så inn i gamperæva mange moderatorer som trengs her? Aktiviteten her inne tyder på at det ikke er moderering av forumet det bør fokuseres på om greia skal ha livets rett. Er jo flere moderatorer enn folk som skriver snart.
Er jo bare 3 aktive moderatorer, og det tyder ikke på at det kommer flere foreløpig. Og med at jeg tar for meg hovedsaklig lett mc/moped seksjonen da det er mye å ta fatt i der, så kan man si at det er 2 moderatorer som modererer for hele forumet. I tillegg så er det flere ting som ikke synes på overflaten til en moderator, på forumet kommer det rapporterte innlegg, spambots, og lignende. Derfor er sjansen større for at det blir kjappere behandlet dersom det er et flertall i moderatorer. For så å få et ryddig forum til brukerne. Det er ikke nødvendigvis bare at vi bare holder øye etter om noen har skrevet feil eller brukt for mange utropstegn, men det at forumet skal være så hyggelig og lettvindt å lese for brukeren mulig. Vi er bare vanlige brukere med ekstra funksjoner. Dessuten er ikke 2-3 moderatorer for mye til et forum som har over 200 tusen innlegg.RockeRolf wrote:Hmmmm. Er dere sikker på at det er så inn i gamperæva mange moderatorer som trengs her? Aktiviteten her inne tyder på at det ikke er moderering av forumet det bør fokuseres på om greia skal ha livets rett. Er jo flere moderatorer enn folk som skriver snart.
-
- MC: BMW R1200GS Adventure
TakkBanditbiker wrote:Ragnhild
Du er lang som du er, men NÅ vokste du noen ekstra cm.

Men det var ikke jeg som dro opp konspirasjonsteorien, det klarte du og BW utrolig godt sjøl.
Kom et par PM-er som jeg for skams skyld måtte se på, og jeg vet jo at folk sjekker aktiviteten min, så da kan jeg like godt fortelle at jeg har vært her. Men det er vist mulig å slå av PM-varsel, så det får jeg gjøre nå.

Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Får gratulere nye moderatorene jeg også da. Solide folk!